Úhlava, Úslava... Máš věcem rozumět, ne si pamatovat, kude teče jaká řeka. Takto Pekarová a spol. lákají prvovoliče. Bez Feriho

08.08.2021 17:07 | Zprávy

Koalice SPOLU sdružující ODS, KDU-ČSL a TOP 09 již podruhé v tomto roce zahájila předvolební kampaň orientovanou na mladé lidi a prvovoliče. Na rozdíl od první kampaně již bez Dominika Feriho a žluté dodávky, naopak za přítomnosti předsedy Senátu Miloše Vystrčila (ODS) a šéfky TOP 09 Markéty Pekarové Adamové. Mladé voliče se koalice chystá nalákat pomocí barevných slunečních brýlí, „jedinečného instagramového filtru“ či také prostřednictvím speciálního programu, který má mladé Čechy oslovit prosazením „konce biflování“ či radou, že nemají věřit dezinformacím. Přečtěte si, čím chtějí oslovit prvovoliče.

Úhlava, Úslava... Máš věcem rozumět, ne si pamatovat, kude teče jaká řeka. Takto Pekarová a spol. lákají prvovoliče. Bez Feriho
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda Senátu Miloš Vystrčil

Psala se půlka května a koalice ODS, TOP 09 a KDU-ČSL v Brně na Moravském náměstí zahájila kampaň před říjnovými volbami do Poslanecké sněmovny za přítomnosti někdejšího poslance TOP 09 Dominika Feriho, jenž na místě s velkou pompou odhalil program pro mladé. Koalice sázela vše na Feriho s tím, že by mohl přitáhnout k volebním urnám velké počty mladých; přitáhl však naopak velké starosti a již pár dnů po představení kampaně měli experti stran bezesné noci při mazání všeho, co se s mladým poslancem pojilo.

Feriho skandál po uveřejnění údajných svědectví množství žen, na kterých se měl mladý perspektivní poslanec dopustit sexuálního násilí, či svědectví, podle nichž měl sexuálně obtěžovat dívky na středních a vysokých školách, znamenal pro SPOLU totální konec kampaně „Mám hlas“... a další dva měsíce strávily strany vedle cenzurování všeho, co se s Ferim pojilo, i přemýšlením, co dále.

Místo Feriho nyní koalice spíše chce razit týmový přístup a více ukazovat svůj volební program pro mladé voliče. „V Česku je 2,2 milionu mladých lidí, kteří můžou přijít letos v říjnu k volbám. Jako jediní jsme se rozhodli cíleně je oslovit. Udělali jsme kampaň zaměřenou na témata, která je nejvíce zajímají, a takovou formou, abychom je co nejvíc zaujali,“ řekla při zahájení druhé kampaně předsedkyně TOP 09 Markéta Pekarová Adamová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: rak

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Jestli máte plán, jak zajistit dostupné bydlení, proč jste s ním nepřišel už jako ministr?

Tvrdíte, že máte plán, jak ročně zajistit až 10 000 bytů s dostupným nájmem navíc. A způsob, jak do bydlení nalít až 50 miliard ročně. A můžete ten váš plán rozvést? A máte také plán, jak lidem zpřístupnit vlastní bydlení, na které dosáhnou i třeba za pomocí hypoték, na které ale teď téměř nikdo ned...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda zbytečných úředníků, plýtvání, podvody. S čím se Muskova úderka setkává při „čistce“ v amerických státních institucích

21:21 Armáda zbytečných úředníků, plýtvání, podvody. S čím se Muskova úderka setkává při „čistce“ v amerických státních institucích

„Lidé se vydávají za důchodce a přesvědčí úředníka po telefonu, aby poslal peníze někam jinam. Ty jd…