Vcelku poklidné vody české politiky před horkou fází předvolební kampaně v těchto dnech trochu svérázně čeří Andrej Babiš mladší, premiérův syn z prvního manželství. Dává o sobě vědět nejen na sociálních sítích, kde se snaží odradit své sledující od volby svého táty, ale pozornosti se mu dostává i ve standardních médiích. Stačí, když na Moravě paroduje svého otce, když se předvádí v tričku s nápisem NE nebo když se setkává s politiky, jejichž averze vůči premiérovi nemá hranic. „To je velice nešťastné. V politice sice bývá běžné, že se do ní zatahují rodinné spory, protože v ní je jakýkoli útok dobrý. Ale použít syna, aby poplival svého otce, je opravdu velká prasárna,“ tvrdí pro ParlamentníListy.cz Jiří Mikeš, uznávaný „guru“ české reklamy.
Podle něj je tato vysloveně podpásovka už součástí volební kampaně, v níž se bude postupně přitvrzovat a docházet i na soukromé záležitosti. „Ale Češi nejsou hloupí, ve svém životě se mnozí setkali s různými podivnostmi ve svých rodinách a dokáží se zorientovat. V poslední době se také ukazuje, jak je tažení proti Andreji Babišovi neúspěšné. Hnutí ANO už zase v předvolebních průzkumech vede, zvyšuje náskok a je pravděpodobné, že volby zase vyhraje. Navíc když někdo takhle využívá vnitřních záležitostí v rodině a dává meč do ruky synovi proti otci, tak jak si potom může někdo takových lidí vážit,“ poukazuje lektor komerčních komunikací na Vysoké škole ekonomické v Praze na pokleslé chování některých politiků.
Kdyby nebyl dezorientovaný, proti tátovi by veřejně nešel
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník