Provoz mlékárny je podle Tvrdíka čím díl složitější. Hovořil o zdražení veškerých vstupů, které do mlékárny nakupují od svých dodavatelů. Patří sem zvyšování cen mléka nebo zdražení obalového materiálu, chemikálií pro čištění technologií.
„Poslední dobou už se situace začíná trochu zlepšovat alespoň v tom, že začínají po covidu fungovat dodavatelské řetězce. Ty byly v covidu přerušené a nebylo vůbec snadné získávat jednotlivé suroviny; museli jsme kolikrát velmi překotně měnit dodavatele,“ doplnil Tvrdík, generální ředitel Mlékárny Hlinsko, která na trh dodává výrobky pod značkou Tatra, jejími tradičními výrobky jsou například Salko, Pikao, Jesenka, Piknik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Natálie Brožovská