V době, kdy byl Jan Stráský ministrem dopravy, jsem se nachomýtl k jedné odborné debatě o železničním koridoru a pravil jsem, že máme štěstí, že můžeme přeskočit jednu etapu rozvoje, kterou prošel Západ a ihned začít stavět páteřní vysokorychlostní trať. Tehdejší odborníci se mi vysmáli, že vzhledem k velikosti naší republiky by se takový vlak ani nerozjel a hned by musel začít brzdit, takže koridory s maximální rychlostí 160 km v hodině jsou akorát.
Dnes čtu, že letos stát vydá 250 milionů na projekci vysokorychlostních tratí a v příštích třiceti letech si jejich stavba vyžádá 600 miliard korun.
To je více než kuriózní, najednou jsme zřejmě veliká země, kde dlouhatánská plánovaná páteřní trať Praha - Brno - Ostrava dá desetiletí práce a bude stát stovky miliard korun. Nebude už ale za těch 30 let zase nemoderní? Co říkáte, soudruzi odborníci?
***
Mark Zuckernerg slíbil, že facebook omezí svoji nadměrnou cenzuru za vyjadřování názoru. Tolik zpráva. Z ní jednak vyplývá, že doposud tak činil, na druhé straně je ovšem svoboda vyjádřit svůj názor jako každá svoboda nedělitelná. Buďto prostě je nebo není. Takže žádný důvod k radosti.
***
Alexander Mosio na Facebooku:
Byl jsem nucen koupit dálniční známku. A to přesto, že u nás není žádná silnice, která by snesla toto označení. Tato represe nese všechny znaky neoprávněného prospěchu a zvůle státních orgánů.
***
Vřele doporučuji! Projev Nigela Farage na rozloučenou s Evropským parlamentem a EU (ZDE)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV