Tak nás za pár týdnů čekají volby... Pro mnohé dřív než čekali, pro jiné zase příliš pozdě. Politologové se dohadují, jak by to mohlo dopadnout, sociologové nás zasypávají předvolebními průzkumy a preferencemi a sázkové kanceláře se už těší na příliv politických tipařů.
Já bych si na výsledek – zvláště v českém politickém rybníčku – nevsadila. I když jedna jistota tu je: začne – a vlastně už začala – střelba na naše emoce. Domovní schránky se začínají plnit propagačními materiály slibujícími často nesplnitelné a ulice se začínají hemžit billboardy s lacinými hesly, povětšinou negativně se vymezujícími vůči politickým rivalům.
Sama sebe se ptám. Jde v předvolební kampani o souboj idejí, nebo spíše o to, kdo najde zajímavější obal a dokáže lépe prodat politickou značku? Rozhoduje o vítězství volební program, nebo spíše image kandidáta?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz