Petice za vypsání výběrového řízení na funkci ředitele Základní školy a mateřské školy Vladislav

10.03.2018 18:53 | Zprávy

My, níže podepsaní, vyjadřujeme nesouhlas s potvrzením funkce ředitele ZŠ a MŠ Vladislav bez výběrového řízení.

Petice za vypsání výběrového řízení na funkci ředitele Základní školy a mateřské školy Vladislav
Foto: Hans Štembera
Popisek: Klávesnice

Dne 7.3.2018 na veřejném zasedání zastupitelstva městyse Vladislav rada městyse doporučila potvrdit stávajícího ředitele v jeho funkci na další šestileté období bez výběrového řízení.

Jakákoliv funkce by neměla být automatická.

Vzhledem k tomu, že vedení takto velkého subjektu je velmi odpovědné a manažersky náročné, je vhodné, aby kvalitu uchazečů posoudila nezávislá výběrová komise bez osobních a pracovních vazeb na kandidáty.

Transparentní výběrové řízení dá prostor všem kandidátům prezentovat svoji představu, jak řídit tuto instituci.

Preferujeme výběrové řízení hlavně kvůli právní a etické nezpochybnitelnosti pozice ředitele, ale i zřizovatele škol.

Chceme tímto vyjádřit náš zájem o školu a její budoucí fungování. Děkujeme za spolupráci při řešení této situace.

S pozdravem Dana Augustinová, Vladislav 138 a další přátelé školy.

Petici můžete podepsat ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Hampl: O zapomenutých hrdinkách

15:16 Petr Hampl: O zapomenutých hrdinkách

Denní glosy Petra Hampla.