V případě ČSA jsem svého času podporoval plán tehdejšího ředitele Letiště Praha Miroslava Dvořáka na udržení tohoto národního přepravce. Sliboval tehdy, že chce z ČSA během krátké doby učinit konkurenceschopného a rozvíjejícího se národního leteckého dopravce s ambicí růstu. Zatím se tyto vize nenaplnily.
Podporuji proto protest pilotů ČSA, tak jako naprostou většinu obdobných vystoupení odborářů.
Otevřenou podporu managementu ČSA ze strany ministra financí Kalouska v postupu proti pilotům musím naopak zásadně odmítnout. Miroslav Kalousek tak jenom zvyšuje podezření o jeho souhlasu s postupnou likvidací ČSA, která započala již před několika lety privatizací cateringu a služeb ČSA Cargo. Budu proto na půdě Poslanecké sněmovny požadovat vysvětlení jak Miroslava Kalouska, tak ministra dopravy Pavla Dobeše.
Podle mého názoru se jedná o další z kroků ministra Kalouska v jeho dlouholetém úsilí vytvořit tak neúnosnou finanční situaci v ČSA, která bude vybízet k jedinému, totiž urychlenému prodeji ČSA (resp. prodeji jejích žalostných zbytků) za nejlevnější možný peníz „vybranému" zájemci.
Jiří Paroubek, předseda NS-LEV21
Dále čtěte:
Ministr Kalousek: Protest pilotů je nejen neodůvodněný, ale i zjevně nelegální
Piloti ČSA zahájili protest. Nelíbí se jim změny ve společnosti
Piloti ČSA chtějí protestovat proti propouštění
##PROFIL 221##
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: NS - LEV 21