Kosovo, co o něm nevíte. Rusko a Ukrajina. Vojenský veterán předložil nové informace

19.02.2019 9:50 | Zprávy

Bývalá Jugoslávie je stále neuralgickým bodem Evropy. Kosovo se chce mermomocí sloučit s Albánií, i když ta o své „bratry druhé kategorie“ až tak moc zájem nejeví. Bohužel pro nás se hledají politické strany, pro které je to skousnutelné. A pak problém v Bosně a Hercegovině, a to nejen s Republikou srbskou. Krym už je „navěky“ ruský, tak proč by Doněck a Luhansk nemohla Ukrajina „prokšeftovat“. Bývalý vojenský lékař, účastník mnoha zahraničních misí Marcel Hájek z Plzně se v rozhovoru pro ParlamentníListy. cz věnuje také celistvosti stávajícího Ruska a podtrhuje, co už je ve vztahu s Gruzií a následně Ukrajinou pro Vladimira Putina za hranou. A co s Tureckem? I na to najdete v rozhovoru odpověď…

Kosovo, co o něm nevíte. Rusko a Ukrajina. Vojenský veterán předložil nové informace
Foto: archiv
Popisek: MUDr. et ThMgr. Marcel Hájek, Ph.D., FICS.

Při vašem  cestování vás jistě zaujala naše neustále se vyvíjející dopravní infrastruktura…

Je zvláštní, že my nedokážeme nikde nic okoukat. Stavíme nejdražší dálnice tím nejblbějším metodickým způsobem, kterým jde. Neověříme si, jak je možné, že se postaví nová dálnice přes Rakousko. A že tam je těch tunelů! Ale my se tu hádáme o jeden 350metrový tunýlek pod Valíkem. Ať si někdo zkusí jet do Slovinska, Mariboru a uvidí ty tunely, které nepřinášejí žádná zdržení a na dálnici se platí mýtné, jsou tam ty mýtnice, platí se hned a rovnou podle toho, v jakém je zrovna dálnice stavu. Já si myslím, že kdo vjíždí na dálnici D1, by neměl v současné době platit vůbec, a kdo na D5, tak ano, ale nižší než na jiné dálnici, která je v pořádku. Třeba od Prahy na Hradec Králové, tam by to mělo být zase v jiné ceně. Ale ne, že se zaplatí dálniční známka, která se neustále zdražuje, to samé i mýtné leze nahoru, ale naše dálnice se stále zhoršují, jejich sjízdnost je špatná. Je pravda, že se musí počítat se zpomalením na těch úsecích, kde se pracuje, jenomže, když jedete kolem, tak tam nikoho nevidíte. Tam se pracuje každý den do půl čtvrté odpoledne, a pak tam už nikoho nevidíte a v neděli tam už není vůbec nikdo. V noci, když jezdí málo aut, se tam vůbec nedělá. To v Rakousku prostě není. V noci se rozsvítí lampy jako na fotbalovém stadionu, maká se na úseku, protože se počítá s tím, že tam projede pár aut a ta se dají svést do jednoho pruhu. Je to priorita.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Václav Fiala

Mgr. Martin Kupka byl položen dotaz

vozidla UA bez STK

Pane ministře Kupko, jak dlouho ještě hodláte tolerovat provoz ukrajinských vozidel bez technických kontrol na území české republiky? Myslíte, že se chováte s péčí řádného hospodáře? Stanice STK jsou kapacitně připraveny provést kontroly UA vozidel, ale vy evidentně tolerujete jednu skupinu cizích...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rána české propagandě. Drulák ukázal, co je za slovy Trumpa o Ukrajině

13:14 Rána české propagandě. Drulák ukázal, co je za slovy Trumpa o Ukrajině

„Chápu pocity Ruska, když se NATO přibližuje k jeho prahu“. Tímto výrokem pobouřil nastupující ameri…