Jaká je nyní bezpečnostní situace ve Francii? Jak to vypadalo ve městech, co se týče předvánočních a vánočních trhů?
Naposledy jsem pobýval ve Francii v září, v říjnu a v listopadu. Nemohu se tedy vyjádřit bezprostředně o předvánočních trzích. Nevím ale o žádném atentátu spáchaném letos při této příležitosti.
Jsou známy případy z Evropy, kdy se ruší vnější křesťanské projevy Vánoc, aby nebyli „uráženi“ muslimové. Jak to vypadá ve Francii? Znáte nějaké podobné případy?
Vím jenom, že v prosinci 2016 se nekonala půlnoční mše svatá v historickém římsko-katolickém kostele v centru obce Châtillon na pařížské předměstí, kde bydlí největší část mé rodiny.
Vy jste napsal, že „Paříž, kdysi kulturní metropole Evropy, je stále více městem africkým a arabským“. Můžete to více rozvést a popsat, jak to vypadá v metropoli?
V Paříži a jejích předměstích se prostě stále zmenšuje podíl obyvatel evropského původu. Řekl bych, že v současnosti představujeme jenom asi polovinu populace. Druhou polovinu tvoří ti, kteří jsou zjevně původem z Afriky a Asie. Mezi těmi jsou samozřejmě též křesťané nebo příslušníci jiných vyznání, většina z nich jsou ovšem muslimové.
V pařížské oblasti je i mnoho muslimů evropského původu. Jsou to především Francouzky, které se provdaly za muslimy. Mnoho z nich, ale ne všechny, lze snadno rozpoznat podle toho, jak jsou oblečené. A děti prakticky všech těchto smíšených párů jsou samozřejmě vychovávané jako muslimové.
Též jste uvedl: „Navštívil jsem nyní též Marseille. Vystoupil jsem na nádraží Saint-Charles, kde 1. října 2017 muslimský terorista zabil dvě mladé Francouzky. Terorista pobýval ve Francii ilegálně. Byl zadržen, ale nebyl ani vypovězen ze země, ani umístěn v takzvaném Centre de détention administrative (středisko administrativní vazby). Ta jsou všechna přeplněná. Ve všech těchto střediscích prý mají místo pro 1800 osob. Při tom prý každoročně zatýkají asi 90 000 osob, pobývajících ve Francii bez povolení.“ Takže ve Francii ty ilegály či teroristy zase pouští na svobodu?
Teroristy, kteří zjevně spáchali zločin, samozřejmě na svobodu nepouští. Často ale pouští ty, kteří byli zadrženi bez dokladů opravňujících je k pobytu ve Francii. To byl konkrétně případ toho Tunisana, který v říjnu zabil dvě Francouzky na nádraží Saint-Charles v Marseille.
A jak to vlastně vypadá v Marseille? Je pravda, že už je to prakticky muslimské město?
Řekl bych, že většina marseilleských čtvrtí jsou smíšené, v proporci podobné jako v pařížské oblasti. V Marseille jsou ale i čtvrti, kde se zdá, že tam bydlí jenom samí muslimové. V obchodech, v kavárnách tam vidíte prakticky jenom severoafrické obličeje.
Bývalý předseda Francouzsko-české obchodní komory Jean-Pierre Hottinger a kandidát francouzské Národní fronty do parlamentu v posledních volbách Parlamentním listům řekl, že ve Francii se schyluje k občanské válce… Je tomu tak?
Obávám se, že tomu tak skutečně je. Ale řekl bych, že to je ještě poměrně optimistická perspektiva. Počítá totiž s tím, že alespoň část Francouzů se ještě bude chtít bránit. Obávám se ještě více, že se Francouzi prostě bez boje podřídí nadvládě muslimů.
Poslední válka, kterou Francouzi vyhráli, skončila před 99 lety. Od té doby už jenom stále a všude prohrávali. Už v roce 1940 říkali: „Lepší býti živým Němcem, nežli mrtvým Francouzem!“ A tenkrát si nemohli ani být jistí, že je Němci budou chtít přijímat mezi sebe, do svého národa. Ohledně muslimů to mají jisté. Islám učí, že jeho věrní mají povinnost vést džihád, svatou válku proti nevěřícím, dokud se neobrátí na islám, nebo se alespoň nepodřídí nadvládě muslimů.
To, že muslimové zaútočí, to se mi zdá tedy možné. Ale oni vlastně ani nebudou potřebovat útočit. Budou se do Francie cpát čím dál víc. Spousta Francouzů se stane muslimy a pak zcela demokraticky budou společně moci zemi ovládnout. Zdali se alespoň někteří Francouzi jim budou chtít bránit, to se mi zdá už daleko méně jisté.
Co říkáte vládnutí prezidenta Macrona?
Vládnutí prezidenta Macrona mi nedává příliš velkou naději, že bude někdy chtít Francii bránit. A bohužel není sám.
Víme, že Macron se odloučil od socialistů a založil svou vlastní stranu. Její vedení svěřil svému příteli, dlouholetému socialistickému poslanci Richardu Ferrandovi. Ten před tím vedl Svaz francouzsko-palestinské solidarity, který je pokládán nejenom za antisionistický, ale vyloženě za antisemitský. Snažil se, mimochodem, aby Hamás byl vyňat ze seznamu teroristických organizací.
Přesto velký rabín Francie před druhým kolem prezidentských voleb vyzýval své věřící, aby volili Macrona. Já jsem k tomu ve Francii napsal, že si kladu otázku, zda pan velký rabín ví, že jestliže judaismus učí ctít památku předků, tak ještě více naléhá na povinnost zabezpečit přežití potomků. A přidal jsem k tomu citáty krajně brutálních protižidovských projevů, pronesených muslimskými vedoucími činiteli. Ty jsem uveřejnil i zde v Praze na serveru www.eurabia.cz, v článku O knihách rabína Jonathana Sackse, který mi byl uveřejněn 23. prosince 2017.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lukáš Petřík