Máme po prezidentských volbách. Andrej Babiš v nich zdvihl téma války, ale pak se zdálo, že nemá dostatek relevantních argumentů a podkladů, aby se vyrovnal Petru Pavlovi. Proč se tak stalo? Co se podle vás dělo v Babišově marketingu?
Co jsem slyšel, bylo tam více variant, jak komunikaci postavit. Jedna z nich byla ekonomická, kterou si podle mě Babiš velmi dobře připravoval. Už před prvním kolem mluvil o tom, jak je třeba vykoupit podíly ČEZ, nebo o tom, že by elektřina mohla stát 500 Kč/MWh místo 6000 Kč/MWh, a tak podobně. Byť jsou to témata, kterým nerozumím, znělo to poměrně fundovaně. Takže jedna z možností komunikace bylo právě tohle.
Potom se objevila tahle druhá varianta. Babišova šéfka kampaně Tünde Bartha tvrdila, že v týmu dělali nějaké dotazníkové šetření, ze kterého vyšlo téma války jako klíčové. A právě tady si myslím, že nastala chyba – že to bylo špatně vyhodnoceno.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Andrea Novotná