Šéfredaktor protiislámského webu: Viděl jsem tajný záznam z islámského soudu v Londýně...

30.08.2016 20:21 | Zprávy

ROZHOVOR Podle šéfredaktora serveru IVČRN News Ladislava Vrábela v Česku tajně funguje praxe islámských soudů a náš stát selhává, když nechává existovat paralelní systém, kde neplatí pravidla stejná pro všechny. „Politici by tedy měli přijít s koncepcí, jak zabránit islamizaci České republiky, jinak to, na co jsme tady zvyklí, končí,“ říká Vrábel.

Šéfredaktor protiislámského webu: Viděl jsem tajný záznam z islámského soudu v Londýně...
Foto: Archiv
Popisek: Modlící se muslimové v mešitě

Před bohoslužbou, které se měli účastnit křesťané i muslimové, zaslal bývalý pražský imám Samer Shehadeh muslimům upozornění, že se nemají účastnit společné mše s křesťany. Je to podle vás běžný projev islámského duchovního?

Ano, podle mne to je naprosto standardní islámská praxe, celý systém a společenský řád islámu je tvořen tím, co řekl Alláh skrze Mohameda a co učinil Mohamed. Z tohoto hlediska imám jen opakuje, co předepsal Mohamed.

S tímtéž duchovním jsou spojovány informace o zavádění islámských komisí pro rodinu a islámských soudů. Co by jejich rozšíření pro Českou republiku znamenalo?

Když se podíváme, jak islám obecně ve světě funguje, vidíme postupnou islamizaci společností. Vidíme to v Evropě, ve Skandinávii existují stovky islámských soudů, na Blízkém východě jsou zase země, které byly dříve křesťanské a dnes jsou téměř stoprocentně islámské. My jako Česká republika jsme na počátcích islamizace a islámská komunita potřebuje nejdříve vybudovat jakousi vlastní infrastrukturu pro fungování společenského řádu. Viděl jsem záznam z islámského soudu pořízený skrytou kamerou v Londýně, ale určitě takové už probíhají mezi muslimy i u nás. Těch soudů bude přibývat a znamená to, že náš právní stát, jak jsme na něj zvyklí, selhává, když nechává existovat paralelní systém, kde neplatí pravidla stejná pro všechny. Například svědectví ženy má v islámském právu jen poloviční váhu, žena dostává jen poloviční dědictví než muž a známe příklady, kdy za to, že muž kyselinou oslepil ženu, byl potrestán ztrátou jednoho oka. Největší nebezpečí, které vidím, je v tom, že náš právní systém nedokáže zajistit, aby platila legislativa pro všechny stejně.

Postup je plíživý, islámské soudy fungují nejprve skrytě, muslimové k nim chodí, protože jim to předepisuje islám. Když se například žena rozvádí, nemůže jít k občanskému soudu, protože to by bylo v rozporu s islámem, a pokud nepůjde, hrozí jí vražda ze cti. Těch máme stovky ročně po celé západní Evropě. To se týká i muslimek, které se zamilují do nemuslima, apod.

Ten, kdo ale tresty provádí, v západních zemích riskuje právní postih…

Věznice ve Skandinávii jsou plné muslimů, můj známý se zabýval jako psycholog důvodem, proč je v nich tolik muslimů, a dospěl k tomu, že celý islámský systém je kriminální.

Jaký je podle vás poměr radikálních a umírněných muslimů v západních společnostech?

Mezi praktikujícími muslimy je to prakticky stoprocentně.

A co takoví muslimové, jako je třeba londýnský starosta?

Ne každý, kdo o sobě tvrdí, že je muslim, jím skutečně je. Kdo chce být muslimem, musí následovat Mohamedova příkladu, studovat Korán, modlit se pětkrát denně, žít podle sunny a respektovat stoprocentně právo šaría. Když přijde do Německa, nemůže je uplatňovat stoprocentně, proto je napřed třeba upravit společenský řád v té zemi. V rámci možností se právem šaría bude řídit sto procent muslimů.

A co muslimští radikálové u nás?

Islamizace je postupný proces, při konverzi muslim začíná jako Mohamed modlením, praktikováním náboženství, a pokud bude následovat Mohameda, který se prvních deset let projevoval jako náboženský kazatel a dalších třináct let jako politik a válečník, tak i dobrý muslim na začátku bude spíš dobrým člověkem, ale po vzoru proroka Mohameda se bude měnit a bude chtít aplikovat islám na celou společnost.

V souvislosti s českými muslimy se objevily informace, že zdejší imámové kryjí domácí násilí. Jaký je to podle vás problém?

Tyto informace mám například od Pavlíny Bitarové, která chodila do mešity v Brně a vyprávěla, jaká kázání tam imámové dělají a jak si ženy zakrývají modřiny hidžábem. Sám Mohamed řekl, že žena je oproti muži méněcenná, že se muže nikdo nesmí ptát, proč ženu bije. To je ideologická záležitost, a když je tak muslim od malička vychován, pak je to patologický jev.

Měla by být u nás přijata nějaká legislativní úprava týkající se islámu?

Islám by měl být jako celek zakázán, a to proto, že je naprosto v rozporu s naší legislativou. Islám je v celé své ideologii i svém právním systému postaven na nerovnosti lidí, to znamená, že nemuslim není nikdy roven muslimovi, nemuslim nikdy nemá taková práva jako muslim. Už dnes se v některých islámských zemích praktikuje to, že se podepisují smlouvy s nemuslimy o tom, jak se mohou oblékat, jakou práci mohou vykonávat a jak se mají chovat. Tato nadřazenost muslimů je vetkána jako základní myšlenka do celého islámu, a to je naprosto v rozporu s naším právním řádem. S ním je v rozporu samozřejmě i nerovnost mužů a žen. Náš stát, který se má starat o právo, by měl prostudovat islám, vyhodnotit, jak funguje, a pak jej jednoznačně zakázat jako ideologii, která odporuje našim hodnotám stejně jako fašismus nebo jakýkoli jiný systém založený na nerovnosti obyvatel státu.

Jak si poradíte s tím, že v našem právním řádu je jako jeden ze základních principů zakotvena i svoboda náboženského vyznání?

Islám má dvě části, jedna z nich je vztah člověka k bohu, to je soukromá záležitost a v tom směru nikdo nemá právo člověku říkat, jak se má vztahovat k bohu. Druhá věc je, jak se má člověk chovat ke zbytku společnosti. Svoboda vyznání se vztahuje na ochranu práva na vnitřní vztah člověka k bohu, ale není možné schovávat za svobodu vyznání systém ideologií a právní řád, který popisuje, jak se má věřící chovat ke zbytku společnosti. Tomu říkáme politický islám a ten tvoří většinu islámu. Nelze upírat nikomu právo, aby věřil, že existuje bůh, ale máme právo chránit své ženy a děti před tím, aby někdo ve jménu boha vraždil lidi na ulici.

Jakou roli mají v ochraně státu před islamizací tajné služby a politici?

Tajné služby by měly předat informace policii a ta věc dotáhnout k soudu a odsouzení. Pokud jde o politiky, ti určují směr fungování naší společnosti a tady je třeba, aby přestali strkat hlavu do písku a předstírat, že jsme si všichni rovni, ale přitom ti, kteří nejvíc křičí, jsou si nejrovnější. Evropa je dnes na pokraji války, minimálně občanské, ve Francii je každý měsíc nějaký útok, v Německu a ve Skandinávii nebo Británii jsou muslimské enklávy, kam se neodváží ani policie, a stát to nedokáže kontrolovat. Politici by tedy měli přijít s koncepcí, jak zabránit islamizaci České republiky, jinak to, na co jsme tady zvyklí, končí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: David Daniel

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

Poděkováni ODS

Začal jsem manuálně pracovat v létě roku 1967, kdy mi bylo 15.let. Dnes v roce 2024, listopad musím pracovat stále. Jsem docentem na vysoké škole.Pracuji tedy 57 let. Bohužel musím! Myslíte že je to správné? Důvod je udržení alespoň průměrné životní úrovně. Děkuji za vysvětlení.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Putin negratuloval Trumpovi. „Velmi důležité.“ Gustav Murín odhadl „nejhorší variantu“

17:55 Putin negratuloval Trumpovi. „Velmi důležité.“ Gustav Murín odhadl „nejhorší variantu“

Řeči o tom, že zvolení Donalda Trumpa znamená ohrožení demokracie, je katastrofické strašení, ke kte…