V minulém týdnu se uskutečnil již 16. ročník soutěžního festivalu tištěných propagačních materiálů z oboru cestovního ruchu Tourpropag. V návaznosti na loňský Czechtourpropag byla i letos zvolena soutěžní kategorie „Tiskovina pro rodinu“, definovaná jako soubor minimálně 3 ks propagačních tiskovin bez dalšího rozlišení kategorie, který motivuje k návštěvě dané destinace.
Novou soutěžní kategorií se stala „Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu“, ve které se v případě zájmu přihlašovatele soubor „Tiskovina pro rodinu“ dále hodnotil v souvislosti s jeho sladěním s elektronickými formami propagace. V této kategorii obdrželo město Olomouc zvláštní cenu poroty. Tu zaujala nová image brožura a další menší tiskové materiály části marketingové prezentace města coby „Family Friendy“ a jejich sladění s webem http://tourism.olomouc.eu, na který odkazují i oficiální stránky města http://www.olomouc.eu.
„Pro náš turistický web, který jsme spustili v minulém roce, je to už třetí ocenění, a toho si samozřejmě velmi vážíme. Snažíme se, aby se tištěné a elektronické materiály vzájemně doplňovaly a aby toto spojení bylo vyvážené a funkční. I nadále budeme naši prezentaci zdokonalovat a nabízet návštěvníkům města co nejkvalitnější informace lákavou formou,“ vysvětluje náměstek primátora Jan Holpuch.
Porota vybírala celkem z:
- 50 přihlášených soutěžních kolekcí v kategorii „Tiskovina pro rodinu“ – souboru nejméně 3 různých propagačních tiskovin bez dalšího rozlišení kategorie, který motivuje k návštěvě dané destinace. Seznam všech přihlášených je zveřejněn na www.tourpropag.cz.
- 31 přihlášek v kategorii „Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu“ (web, facebook, elektronický bulletin…), ve které byl soubor „Tiskovina pro rodinu“ dále hodnocen v souvislosti s jeho sladěním s elektronickými formami propagace.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olomouc.cz