Tento marketingový plán respektuje význam destinace v rámci jihočeské i republikové nabídky cestovního ruchu a je vytvořen v kontextu Strategického plánu rozvoje cestovního ruchu města Písku do roku 2020 a jeho strategických cílů. Jsou zde vytyčena hlavní marketingová top témata na období 2012 – 2014, způsob a podpora prodeje destinace, PR a komunikace, městské top akce a významné aktivity v rámci cestovního ruchu.
Široká odborná veřejnost má možnost se k tomuto marketingovému plánu, který bude uveřejněn na webových stránkách města – odbor školství a kultury, vyjádřit do 31.07.2012. Kontaktní osobou pro případné připomínky je pan Karel Blažek e mail: karel.blazek@mupisek.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-pisek.cz