Cena stanovena předběžným rozpočtem nesměla přesáhnout hodnotu 4 100 000 Kč bez DPH. Zakázka bude obsahovat zpracování projektové dokumentace na rekonstrukci prostor Magistrátu města Ústí nad Labem po bývalém provozu jídelny a dalších přilehlých prostor, kde vznikne moderní centralizované přepážkové pracoviště pro odbavení občanů včetně zázemí a depozit.
Zrekonstruované prostory budou využity převážně odborem správním a živnostenským magistrátu. Budou zde umístěny přepážky pro oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel, oddělení registru řidičů, oddělení registru vozidel a součástí bude též příjmová pokladna, podatelna, Czech point a pokladna pro poplatky za komunální odpad.
Dané prostory budou dále zahrnovat vstupní halu a navazující veřejný prostor s dostatečnou kapacitou odpovídající množství odbavených občanů na daných pracovištích, sociální zařízení pro veřejnost, úklidovou místnost, serverovnu, nezbytné zázemí pro zaměstnance včetně kanceláří a skladových prostor.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV