Jarní kampaň sociální demokracie bude ode dneška pokračovat třetí vlnou, včetně nového billboardu, na němž je vyfocen Bohuslav Sobotka s mladými sociálními demokraty. Video se objevilo v pondělí 10. března 2016 a za pouhý týden mělo přes 35 tisíc zhlédnutí, celkově kampaň lákající stránky kampaně www.srdcebijevlevo.cz zobrazilo přes 8 milionů zařízení, celkově šlo o více než 31 milionů zobrazení a logo ČSSD lidé viděli přes 15 milionů minut.
„Jsme rádi, že se lidé na internetu o naši práci zajímají a pozitivně ji hodnotí, odpovědí na kampaň Dva roky ve vládě jsou převážně kladné emaily nebo konkrétní dotazy občanů,“ řekl Bohuslav Sobotka s tím, že o kampaň je zájem především mezi lidmi ve věku 25 až 44 let.
Podle jeho slov to ukazuje na skutečnost, že kampaň na internetu byla zvolena správně a dostala se i k cílovým skupinám, které nejsou typickými voliči sociální demokracie.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV