Ty by se vší pravděpodobností lépe pomohly přímo školám, jimž dlouhodobě peníze chybí. Místo investic do reklamy mělo ministerstvo vysvětlovat učitelům a rodičům podstatu inkluze. Jde prý o peníze určené podle evropských pravidel na propagaci. Rozhodně to však není tak, že se jedná o určení přímé. Ministerstvo by je mohlo použít třeba na honoráře odborníků a specialistů, kteří by kantorům vysvětlovali důvod projektu inkluzivního vzdělávání. Mnozí odborníci navíc konstatují, že u takovéhoto problému nemohou televizní spoty přesvědčit, spíše utvrdí ve stávajících postojích.
A co dodat, mám za to, že 56 milionů je suma, se kterou by se mělo hospodařit pečlivěji a s větším rozmyslem, nežli nechat vydělat reklamním agenturám. Nikde totiž není zaručeno, kolik lidí bude tuto kampaň sledovat a jaký bude její výsledek. Ve většině případů se totiž dopad takovýchto kampaní hodnotit ani nedá.
Gabriela Hubáčková, poslankyně Parlamentu ČR za KSČM
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV