Děkuji za ten vstřícný návrh pana kolegy. Ale to není myšleno nějak pejorativně nebo zle, to tak je. Já konstatuji prostě realitu, kterou vnímáme, kterou vnímáme z terénu. Ale budu v časové ose pozadu reagovat na předřečníky.
My se asi stále neposloucháme. Pan poslanec Lochman mluví o tom prasátku, o tom, že není další, které bychom rozbili, není, kde ty peníze vzít. No prosím, poslouchejte nás, kolegové. A budeme o tom mluvit. Bude o tom mluvit paní předsedkyně Schillerová, bude o tom mluvit kolega Havlíček v tom dalším bodu. Vy prostě ta opatření děláte principiálně špatně. Jdete na to úplně od začátku špatně. Viz srovnání se Slovenskem, s jejich dohodou s výrobci energií, se zastropováním a tak dále. To znamená ne s dotacemi ze státního rozpočtu. To za prvé.
A za druhé, teď jsem byl velmi překvapen, když pan poslanec Lochman, koaliční partner ze STANu, jako předseda dopravního podvýboru otevřeně mluví o těch energiích, o té trakční energii. Já jsem velmi napjatě sledoval vyjádření zde přítomného pana ministra Kupky o těch 200 eurech za jednu megawatthodinu trakční energie bez dořešeného POZE, bez těch peněz za obnovitelné zdroje. Zatím ta zpětná vazba je, že je to strašně moc. Takže já věřím, že třeba to nějak domluvíte, že možná přijde nějaké lepší řešení. Ale v tuto chvíli my snížíme spotřební daň na pohonné hmoty, to znamená, budeme mít opět více kamionů na silnicích a podvazujeme železniční dopravu. Tohle je dobré, abyste věděli.
A ještě mám pár vteřin. Pokud jsem dobře poslouchal, pan kolega Adamec mluvil o tom, že dříve Poláci jezdili k nám, jestli jsem ho dobře poslouchal. Takže přátelé, on přiznal, že za Babiše bylo líp.
Děkujeme za tohle přiznání.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.