„Hned jak zvládneme covidovou situaci a vše se začne vracet do normálu, regiony budou připraveny. Cestovní ruch bude potřebovat další oživení a podpora marketingových aktivit je jedním z našich cílů. Všichni doufáme, že cestovní ruch, který se nyní nachází v krizi, se opět brzy naplno rozjede,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu obsahuje tři dotační tituly, které se zaměřují na marketingové aktivity organizací destinačních managementů na nadregionální, krajské a oblastní úrovni. Ministerstvo pro místní rozvoj schválilo celkem 29 žádostí o dotaci za téměř 26 milionů korun, přičemž téměř polovina peněz míří na marketingové aktivity organizací destinačních managementů oblastní úrovně.
Cílem podprogramu je zvýšení povědomí o nabídce aktivit cestovního ruchu v destinacích, zkvalitnění a rozšíření produktové nabídky, komunikační kampaně, zkvalitnění strategického rozhodování a zlepšení koordinace nabídky v destinaci. Příjemcem těchto dotací jsou subjekty z řad organizací destinačních managementů nebo zastřešující organizace s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu.
Seznam schválených projektů naleznete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV