Stavba byla zahájena na letos na jaře a byla rozdělena do dvou částí. Zároveň byly opraveny také čtyři mosty.
„Stavební práce se prováděly za částečného omezení provozu na komunikaci. Když bylo potřeba, byla auta převedena také do obousměrného provozu, v určitých fázích si práce vyžádaly i úplnou uzavírku. Děkuji řidičům, že tudy jezdili s pochopením situace, opatrně a ohleduplně,“ uvedl náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro dopravu Radek Podstawka s tím, že náklady na rekonstrukci, které přesáhly bezmála 120 milionů korun, jsou z 85 procent spolufinancovány z Evropského fondu pro regionální rozvoj, z pěti procent ze státního rozpočtu, deset procent půjde z rozpočtu Moravskoslezského kraje.
„Bylo nutné modernizovat vozovku a stavební objekty, které na ni navazují. Využili jsme technologii recyklace podkladní vrstvy vozovky za studena a položili také nové asfaltové vrstvy vozovky, které byly mimo jiné vyztuženy geomřížemi. Ty mohou zabránit tvorbě vyjetých kolejí a trhlin na vozovce. V rámci stavby jsme vyměnili také nevyhovující povrch několika trolejbusových zastávek. Modernizace silnice zahrnovala i výměnu silničního odvodnění, obrub a bezpečnostního zařízení, tedy svodidel, směrových sloupků a dalších. Kromě modernizace silnic jsme zrekonstruovali i čtyři mostní objekty,“ dodal ředitel Správy silnic Moravskoslezského kraje (SSMSK) Tomáš Böhm.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.