Generická přáníčka k významným dnům, nic neříkající a složité příspěvky na sociálních sítích proti Babišovi stačit nebudou.
Volič se musí umět ztotožnit s Bohuslavem Sobotkou (ale platí to i pro další lídry a lídryně) jako s člověkem. Voliče samotný program nezajímá, pokud je jenom na papíře a není prezentován danou osobností. Volič si musí umět představit, o čem by si s tím člověkem pokecal někde na ulici nebo v hospodě.
Co má rád, co nemá rád, co ho štve a co je jeho vášeň. To není jen o technickém nastavení marketingu – o tom, kolik dáme na kampaň, jaké budeme mít vizuály, co bude heslo – ten, kdo by nás mohl volit, si musí umět představit příběh a lidi, kteří jsou za hesly.
Ať už je to spravedlivě naštvaný jedničkář Sobotka nebo třeba rázná ženská odvedle Marksová. Lidé musí věřit, že oni jsou ti správní lidé for the job.
Bc. Aleš Urban, DiS., člen ČSSD Vysočina
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV