Volby jsou za námi, jsme zastupiteli v mnoha krajích a čeká nás mnoho práce. Ta mravenčí, která není bombasticky vidět, ale zato ji vnímají naši občané. Jedno otřepané heslo říká, že poučení z krizového vývoje může být ku prospěchu. A já s tím bohužel musím souhlasit. Zamysleme se nad tím, zda neustálé připomínání minulosti a neochota žít dneškem jsou tím pravým, co dokáže pomoci nejen nám, ale především lidem.
Nechme spát, co bylo, a začněme se intenzivně věnovat dnešku, budoucnosti a skutečným potřebám lidí. Jinak se totiž můžeme stát skanzenem, což určitě ničemu dobrému nepřispěje. Příliš jsme se nechali uchlácholit pozicemi, které jsme měli v minulém volebním období. Podlehli jsme zdání, že není třeba měnit styl ani hledat nové způsoby marketingu.
Dokončil jsem první část vysokoškolského studia, a pokud jsem si s něčím nevěděl rady, šel jsem se poradit s těmi, kteří problému skutečně rozuměli. A tak hledejme nové cesty, jak oslovit lidi pomocí těch, kteří politickému marketingu dnešní moderní doby skutečně rozumí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV