Zdechovský (KDU-ČSL): Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy

12.01.2019 13:07 | Zprávy

Od roku 2010 se v ČR postavilo 75 km dálnic. Za stejné období v Polsku 783 km a v menším Maďarsku 447 km. Superman očividně lítá do Polska a Maďarska...

Zdechovský (KDU-ČSL): Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy
Foto: red
Popisek: Europoslanec Tomáš Zdechovský

Premiér Andrej Babiš nám slíbil vládu odborníků. A máme je! Hlavně na stavbu dálnic, kdy už jsme se naučili, že rozdíl mezi sněhem a kalamitním sněhem, je jeden Ťok. Ministr dopravy, který je překvapen z toho, že v polovině prosince na Vysočině napadlo 7 cm a prý je to kalamita. Za mě by byla kalamita, když by na Vysočině napadlo 50 a více centimetrů, ale chápu, že pohledem z ministerského okna to bude jinak.

V nedělních Otázkách Václava Moravce jsme se také dozvěděli, že opravovat dálnici je to samé, jako ji znovu stavět. A když došly argumenty, začalo srovnání „úspěchů“ současného ministra s ministry, kteří byly ve funkci jen pár měsíců. Gratuluji. Vidím, že homeopatika na vybudování pocitu vítěze u pana premiéra začala skutečně zabírat.

Chceme supermana z Polska a Maďarska

Odborníci z ANO 2011 jednoduše musí za pana ministra Ťoka prodávat úspěchy, když on to vůbec neumí a jen si z něj lidé utahují. Takže prosím, prostě ignorujme oficiální veřejné statistiky Ředitelství silnic a dálnic o tom, že se u nás za poslední rok postavilo pouhých 3,7 km, a místo toho věřme sci-fi pohádce o tom, že kilometrů bylo 30 km a nikdy se tak u nás dálnice nestavěly rychleji a víc než za vlády ANO. (To je ironie...)

Když vyšlo najevo, že graf prezentovaný panem Babišem je podvod a manipulace v podstatě od A do Z (skvělý rozbor je zde od Martina Jurici), přišel pan ministr Ťok s tím, že dálnice by rychleji stavěl už jen superman. Jak už jsem ale zmínil v úvodu, ten na nás očividně nemá čas, protože neblábolí a maká v Polsku a Maďarsku.

Celá situace by byla skutečně jen úsměvná, kdyby si člověk neuvědomil, že další ministerstva, která výstavbu dálnic mohla zrychlit, jsou už pátým rokem také pod správou odborníků z hnutí ANO 2011. Příkladem je třeba ministryně pro místní rozvoj Rambohafík Šlechtová, která ale byla očividně odbornice spíš na selfie s hovězím dobytkem na pastvě a zajišťování nového záchodového prkýnka, než prosazení stavebního zákona.

Ale přestaňme jen kritizovat a být škarohlídi. Celá věc má ještě pozitivní stránky. Část národa mohla zaparkovat beztrestně na 15 hodin na dálnici D1 a ten zbytek může při svých cestách objevit krásy naší země, až pojede po různých okresních silnicích. A o tom to asi celé je. Pozitiv to má spoustu a my zase jen remcáme. Tak doufejme, že teď už nebudete za škarohlídy a usmějete se. Tahle vláda „odborníků“ za rozčilování totiž opravdu nestojí.

Přeji hezký den a veselou mysl!

(pozn. autora: V článku je užívána ironie a nadsázka)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

čínské výrobky

Varujete před nákupu s Číny, ale můžete mi teda říci, kde nakupovat, když i když většina věcí je vyrobena v Číně bez ohledu na to, kde a od koho to koupíte? Nemyslíte, že je třeba spíš řešit podstatu problému, kterou je fakt, že levné čínské výrobky válcují trhy? A upřímně, s tou kvalitou na tom jso...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Premiér Fiala: Zachránili jsme důchodový systém

8:01 Premiér Fiala: Zachránili jsme důchodový systém

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k reformě důchodového systému.