Dějiny
Neměly by se na ZŠ více probírat novodobé dějiny? Proč se děti neučí víc o tom, co je islám a jak dnes funguje rozdělení moci ve světě, o komunistech, kteří tu stále jsou? To je podle mě to podstatné. Umět se orientovat v aktuálním dění.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
01.07.2016 8:04:33 - Doc. RNDr. Anna Putnová, Ph. D. MBA
Na
některých, zejména středních školách, již došlo k didaktické inovaci
dějepisného kurikula. Tvorba školních osnov nicméně vychází z RVP, které
spadají do dikce MŠMT. Při schvalování novely školského zákona se nicméně
ukázalo, že jako opoziční strana máme velmi malou šanci prosadit některé ze
změn, které považujeme za pozitivní a potřebné.
Normal
0
21
false
false
false
CS
X-NONE
X-NONE