Z ligy na přebor. Jak zpět?
Česká republika si v žebříčku konkurenceschopnosti zemí letos opět pohoršila, a to dokonce o sedm příček (náleží ji tak 46. místo).
Česká republika si v žebříčku konkurenceschopnosti zemí letos opět pohoršila, a to dokonce o sedm příček (náleží ji tak 46. místo).
Jsou to příběhy, které musí otřást i opravdu otrlým člověkem. Záběry ponižovaných, šikanovaných a hlavně víceméně legálně okrádaných seniorů obletěly v posledních týdnech republiku.
Vítězství– V nezávislém testu prestižního německého časopisu Auto Bild porazila v kategorii kombíků střední třídy nová Škoda Octavia 1.8. TSI Mercedes C200. Sice jenom o bod, ale porazila.
Rok se s rokem sešel a v poslanecké sněmovně máme opět na stole závěrečný účet státního rozpočtu. A co se v něm píše? Nic hezkého.
Rychlá dubnová smršť telekomunikačních operátorů, která razantně snížila ceny za neomezené volání a esemeskování v tuzemských sítích, potěšila nejen majitele mobilních telefonů, ale i příznivce regulace trhu.
Ministr financí Miroslav Kalousek navrhl svým vládním kolegům zvýšit pojistnou kapacitu Exportní garanční a pojišťovací společnosti (EGAP) o 10 miliard korun.
S kolegy z Národní ekonomické rady vlády (NERV) a s jejich recepty na ozdravení ekonomiky občas souhlasím. Většinou ale ne, a nejen proto, že jde o ekonomy čistě pravicové orientace.
Další zvýšení cen pohonných hmot by negativně dopadlo na naši konkurenceschopnost.
Stavebnictví meziročně vzrostlo o pouhých pět procent. A to není dobrá zpráva.
V prvních březnových dnech otevřel své brány Autosalon Ženeva a začal velký svátek všech milovníků čtyř kol.
Krok ministerstva zahraničních věcí, kdy vypovědělo dohodu s ministerstvem průmyslu a obchodu, v jehož důsledku zmizí z českých ambasád tzv. obchodní radové, považuji za krok, který může do budoucna silně poškodit naši pozici na obchodních trzích.
Sociální demokracie nadále trvá na tom, aby vláda Petra Nečase dala naší společnosti jasné záruky, že její návrh na zdanění fotovoltaických elektráren nevyvolá miliardové arbitráže pro naši zemi.
Minulou sobotu přišla česká sociální demokracie o velkou příležitost, jak dát jasně najevo, nakolik vážně to myslí s proklamovanou demokratizací a modernizací.
Již delší dobu se debatuje o zavedení konkurenčního prostředí na české železnice.
Dopravní stavby je třeba spojovat s projekty partnerství soukromého a veřejného sektoru.
Větší dohled, audity, kontrola českých firem ano, práce na českých komunikacích by však měla zůstat doma.
Stanovisko ČSSD k možnému posunutí dostavby jaderné elektrárny Temelín.
Jedním z nejfrekventovanějších témat dnešních dní je zdražení elektrické energie, které nás – zřejmě – čeká od ledna příštího roku.
Vyjádření k aktuální otázce zpětného zdaňování státního příspěvku u stavebního spoření.
Rozpočet není možné stavět jen na základě škrtů.