Potřebujeme vůbec pedagogické fakulty?
Již Jan Amos Komenský konstatoval, že člověk se musí nejprve naučit učit druhé, a pak se teprve může postavit před žáky.
Již Jan Amos Komenský konstatoval, že člověk se musí nejprve naučit učit druhé, a pak se teprve může postavit před žáky.
Na páteční tiskové konferenci, jejíž záznam bylo možné shlédnout na obrazovkách veřejnoprávního zpravodajského kanálu, pasoval ministr školství Josef Dobeš sám sebe do role bojovníka donquijotského střihu.
Považuji za zcela nepřijatelné to, aby ministr školství Josef Dobeš bagatelizoval rozdělování desetitisícových odměn ve svém rezortu s tím, že takové finanční toky jsou pod jeho rozlišovací úroveň, jak citují ministra dnešní média.
Reforma českého školství je nutná. Už dlouho. Nejednotné maturity jsou téma, které u většiny veřejnosti vyvolá jen trpký úšklebek.
Chtěla bych připomenout fakt, na který se rádo zapomíná: byla to právě ČSSD, kdo přišel v roce 2005 s největší školskou reformou, která byla obsažena v nově přijatém školském zákonu.
Reakce na dnešní vystoupení ministra školství Josefa Dobeše v diskusním pořadu OVM.
Sociální demokracie považuje plány ministra práce a sociálních věcí Jaromíra Drábka v oblasti péče o předškolní děti za společensky nezodpovědné.
Reakce na schizofrenní jednání ministra Dobeše, kdy na jedné straně zavedení školného odmítá, ale zápisné - jasnou obdobu školného - prosazuje.
Zoufalý nedostatek mladých kantorů, který se v poslední době ukazuje jako vážný, téměř existenční problém oblasti školství a jeho potřebné modernizace, má jistě mnoho příčin.
ČSSD vítá rozhodnutí rektorů, kteří odmítli zápisné na vysokých školách.
ČSSD považuje plán ministra školství na zavedení zápisného na vysokých školách za další důkaz nekoncepčního vedení resortu školství.
Odhalený výsledek generální zkoušky státních maturit vypovídá o mnohém.
Reakce na záměr ministra školství Dobeše ohledně povinné docházky do MŠ.
Snahu ušetřit přímo za dveřmi vlastního úřadu lze považovat za chvályhodnou, ale...
28.3.2009