TOPka má v Praze prý jen 8 procent. Může za to Kalousek?

21.08.2012 19:56 | Zprávy

Před dvěma lety se TOPka v metropoli těšila nevídanému zájmu. Teď zažívá totální propad. ParlamentníListy.cz pátraly po důvodu.

TOPka má v Praze prý jen 8 procent. Může za to Kalousek?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Naštvaný Miroslav Kalousek

TOP 09 zažila v minulých volbách, alespoň co se metropole týče, opravdový boom. Nová strana získala v komunálních volbách do zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2010 30,26 procenta. Téměř dva roky poté totálně propadla. Pokud by se volby konaly nyní, volilo by ji dle interního výzkumu ODS, který získaly ParlamentníListy.cz, pouhých osm procent Pražanů.

Joch: Za vším hledej Kalouska?

ParlamentníListy.cz zajímalo, jak se k radikálnímu propadu preferencí staví sami zástupci TOP 09. Ti jsou i přes neúspěch, jež zažívají, optimističtí. Navíc stojí za svým ministrem. V souvislosti s propadem preferencí se totiž hovoří i o vlivu šéfa státní kasy, Miroslava Kalouska, a jeho nepříliš šťastné rétoriky, třeba v případu nákupu letounů CASA. Tento názor vyslovil třeba poradce premiéra Petra Nečase, Roman Joch.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jana Šulcová

Martin Exner byl položen dotaz

Co když nevíte koho volit?

Souhlasím s Vámi, že chodit k volbám by se mělo, ale co když mám v posledních letech problém s tím, že není koho volit, protože mám ke každé z relevantních stran zásadní výhrady? Třeba na této vládě (stranách v ní) mi vadí, jak se snažíte zlehčovat problémy, které většina z nás má, jak lidi nálepkuj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Prasárna.“ Babiš vyletěl nad 34 miliony utracenými Foltýnem. A nejen to

11:40 „Prasárna.“ Babiš vyletěl nad 34 miliony utracenými Foltýnem. A nejen to

Fialova vláda bude za 34 milionů korun z peněz daňových poplatníků v kampani propagovat „státní téma…