„Jedinečnou poštovní známku společně s pamětní listinou budou odměněni všichni závodníci, kteří poběží pěti nebo desetikilometrovou trať. Přemýšleli jsme nad tím, čím potěšit běžce, nechtěli jsme jim dávat klasické medaile, a tak vznikl nápad limitované edice známek ve spolupráci s partnerem závodů, Českou poštou,“ uvedl Milan Beneš, ředitel běžeckého seriálu. „Navíc v každém ze sedmi měst, kde se poběží, závodníci obdrží razítko s dominantou symbolizující právě danou oblast,“ dodal.
Sedm měst v různých koutech České republiky. Čtyři různé běžecké trasy včetně těch nejkratších pro děti. Jeden žebříček, který určí toho nejlepšího. Takový je koncept seriálu Česká pojišťovna Mizuno RunTour, který si v roce 2013 stanoví ambiciózní cíl: zvednout Česko z gauče. RunTour ve spolupráci s Nadací České pojišťovny nezapomíná ani na charitativní pomoc. Každý registrovaný závodník přispívá ze svého startovného na podporu oddělení Dětského kardiocentra Fakultní nemocnice v Motole. Díky velkému zájmu všech zúčastněných sportovců se v prvním ročníku podařilo vybrat částku 498 500 Kč na zkvalitnění léčby vrozených a získaných onemocnění srdce a velkých cév.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva