Za dobu trvání projektu se také podařila navázat řada přínosných spoluprací, které OneTicket propagují a uživatelům tak činí cestování komfortnějším.
„Spolupráci jsme navázali s agenturou CzechTourism, která propaguje OneTicket na svém turistickém portálu kudyznudy.cz a se společností Seznam, díky čemuž si lidé mohou jednu jízdenku koupit i přes portál Mapy.cz. V červnu jsme zahájili prodej místenek, v červenci jsme zapojili do projektu komerční spoje, které na rozdíl od závazkových spojů neobjednává stát. Zároveň jsme spustili kampaň, abychom cestujícím výhody jednotné jízdenky více přiblížili. V současné době je tak možné využít OneTicket na více než 99 % všech spojů v Česku. Těší nás, že o OneTicket mají lidé zájem,“ říká Jan Paroubek, pověřený řízením státního podniku CENDIS, který systém provozuje. Zároveň dodává, že jde o jeden z dalších úspěšných digitalizačních projektů Ministerstva dopravy a o dobrou službu veřejnosti.
OneTicket umožňuje lidem cestovat po železnici s jednou jízdenkou bez ohledu na dopravce. Cestující tedy snadno přestoupí mezi vlaky různých společností pouze s jedním jízdním dokladem. U každého konkrétního spoje je také možné zjistit, zda lze uplatnit místenku, případně si ji rovnou pořídit. Krom toho také nabízí asistenční službu pro handicapované. V letošním roce pomoc při cestování po železnici využilo více než 608 lidí.
V rámci dalšího rozvoje systému se zvažuje také spolupráce s integrovanými dopravními systémy. To znamená, že by OneTicket mohl fungovat jako tzv. door-to-door jízdenka, tedy zároveň jeden lístek na městskou i meziměstskou dopravu, jak je tomu například od letošního října v Rakousku. Vše o OneTicket najdete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva