ČEZ Prodej je nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií 2023

24.11.2023 9:14 | Tisková zpráva

Společnost ČEZ Prodej opět stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií. Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době energetické krize.

ČEZ Prodej je nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií 2023
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zúročuje tak své dlouhodobé zaměření na prozákaznický přístup. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor více než 4 000 respondentů.

Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu Nejdůvěryhodnější značka 2023 téměř 900 značek v 90 kategoriích od spotřebního zboží až po poskytovatele nejrůznějších služeb. V kategorii dodavatelů energií obhájila prvenství společnost ČEZ Prodej.

„Poslední dva roky byly v energetice hodně turbulentní a spolehlivost a důvěryhodnost dodavatelů prošla náročnou zatěžkávací zkouškou. O to víc nás těší, že klienti oceňují náš dlouhodobý přístup založený na transparentním a férovém jednání a na komplexní péči o zákazníky. V průběhu energetické krize lidé přirozeně nejvíce řešili, jak efektivně ušetřit. I proto jsme připravili řadu programů zaměřených právě na energetické úspory. Naši on-line kalkulačku úspor Šetřím.cz navštívily téměř dva miliony zájemců, vzdělávací platforma ČEZ Akademie poskytuje konkrétní rady desítkám tisíc lidí,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej spustil komplexní poradenský portál ČEZ Akademie, zaměřený na vzdělávání zákazníků v oblasti úspor energií, letos na začátku roku. Zároveň průběžně podporuje zákazníky v investicích do dlouhodobých úsporných opatření ve formě moderních technologií, jako jsou fotovoltaiky a tepelná čerpadla: snížil zálohy vybírané na instalaci a zároveň prodloužil záruční dobu na komponenty i kvalitu práce.

Dál také pokračuje také v digitalizaci obsluhy. Letos v létě spustil mobilní aplikaci MŮJ ČEZ, která umožňuje zákazníkům vyřídit si většinu záležitostí spojených s energiemi pohodlně v mobilním telefonu. Pro zákazníky, kteří se necítí komfortně v on-line prostředí, i nadále poskytuje možnost osobního kontaktu v široké síti kontaktních míst včetně 73 na pobočkách České pošty.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

22:03 Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

Nalaďte se na adventní čas předvánočním programem pro celou rodinu. Muzeum zemědělské techniky v Čás…