Kampaň pomáhá zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty také patří k nejvíce postiženým na trhu zasaženém pandemií covid-19. Loni kampaň podpořila přes padesát podnikatelek z dvacítky různých oborů.
„Chceme přispívat k rozvoji infrastruktury na malých městech. Ukazujeme, že i malé a drobné podnikání má svůj smysl, význam a důležitost pro život na malém městě či vesnici. Vytváří se tak kvalitnější prostředí pro život nás všech,“ uvedla prezidentka asociace Kateřina Haring.
„Zapojit do kampaně se může kdokoliv. Stačí, když vyfotí ženu podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětlila Kateřina Haring fungování kampaně. „Pomáháme takto podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, majitelky obchůdků, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme,“ doplnila.
Podle viceprezidentky asociace ČMAPM Romany Kurucové se do loňského ročníku kampaně zapojilo velké množství lidí, kteří nominovali své tipy žen podnikatelek a manažerek v rámci kampaně #ChooseWOMEN. ČMAPM pak úspěšně prostřednictvím sociálních sítí podpořila přes 50 žen. Lidé tyto posty sdíleli a zásah na Facebooku, Instagramu a LinkedInu přesáhl 50 000 zhlédnutí. #ChooseWOMEN v ČR tak získala nemalý zájem médií a některé ženy poskytly i rozhovory do známých magazínů.
Kampaň #ChooseWOMEN iniciovala původně OSN. V Česku ji loni převzala ČMAPM, která na ni zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi podnikatelkami napříč regiony.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva