ČMAPM: Začíná 2. ročník kampaně #CHOOSE WOMEN na podporu lokálních podnikatelek

25.05.2021 16:31 | Zprávy

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích druhý ročník kampaně #CHOOSE WOMEN, jejímž prostřednictvím společně s veřejností podporuje lokální byznysmenky.

ČMAPM: Začíná 2. ročník kampaně #CHOOSE WOMEN na podporu lokálních podnikatelek
Foto: cmapm.cz
Popisek: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek - logo

Kampaň pomáhá zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty také patří k nejvíce postiženým na trhu zasaženém pandemií covid-19. Loni kampaň podpořila přes padesát podnikatelek z dvacítky různých oborů.

„Chceme přispívat k rozvoji infrastruktury na malých městech. Ukazujeme, že i malé a drobné podnikání má svůj smysl, význam a důležitost pro život na malém městě či vesnici. Vytváří se tak kvalitnější prostředí pro život nás všech,“ uvedla prezidentka asociace Kateřina Haring.

„Zapojit do kampaně se může kdokoliv. Stačí, když vyfotí ženu podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětlila Kateřina Haring fungování kampaně. „Pomáháme takto podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, majitelky obchůdků, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme,“ doplnila.

Podle viceprezidentky asociace ČMAPM Romany Kurucové se do loňského ročníku kampaně zapojilo velké množství lidí, kteří nominovali své tipy žen podnikatelek a manažerek v rámci kampaně #ChooseWOMEN. ČMAPM pak úspěšně prostřednictvím sociálních sítí podpořila přes 50 žen. Lidé tyto posty sdíleli a zásah na Facebooku, Instagramu a LinkedInu přesáhl 50 000 zhlédnutí. #ChooseWOMEN v ČR tak získala nemalý zájem médií a některé ženy poskytly i rozhovory do známých magazínů.

Kampaň #ChooseWOMEN iniciovala původně OSN. V Česku ji loni převzala ČMAPM, která na ni zaznamenala řadu pozitivních ohlasů jak u veřejnosti, tak přímo mezi podnikatelkami napříč regiony.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Jak navrátit důvěru lidem ve stát?

Jestli vám rozumím správě, za poklesem důvěry lidí ve stát vidíte působení této vlády. Podle mě je teda problém mnohem hlubší a přesahuje tuto jednu vládu, ale spíš by mě zajímalo, jak budete chtít tuto důvěru obnovit? A divíte se, že lidí státu nevěří, když se většina z nás má stále hůř, i když řád...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa opět vyjíždí do obcí

22:31 Finanční správa opět vyjíždí do obcí

Finanční správa i v roce 2025 pokračuje v poskytování podpory občanům v souvislosti s daní z nemovit…