Čepro otevírá nový výdejní terminál na severní Moravě

19.01.2017 15:14 | Zprávy

Společnost Čepro rozšiřuje počet skladů s výdejem pohonných hmot, na severní Moravě otevírá pro tržní využití sklad Sedlnice. Pro místní odběratele je připravena nová výdejní lávka s motorovou naftou, naturalem, leteckým palivem JET nebo topným olejem Tolex.

Čepro otevírá nový výdejní terminál na severní Moravě
Foto: red
Popisek: Čepro

Výdej pohonných hmot pro své zákazníky a odběratele tak Čepro rozšiřuje na třináct míst po celé republice. „Dlouhodobě se snažíme přinášet našim klientům vyšší přidanou hodnotu, a to nejen kvalitou našich motorových paliv a dalšími obchodními službami, ale i regionálním pokrytím. Rozhodnutím o otevření skaldu Sedlnice se přiblížíme zákazníkům v regionu a v neposlední míře zkrácením vzdálenosti pro dopravu motorových paliv snížíme zátěž životního prostředí dovozem ze vzdálenějších lokalit,“ komentuje záměr Jan Duspěva, předseda představenstva Čepra.

Firma má po celé zemi sklady s celkovou kapacitou 650 skladovacích nádrží o objemu 1,76 mil. m³. Sklad v Sedlnicích, ležící mezi Studénkou a Kopřivnicí, je nejmladší – byl dokončen v roce 2006. Má rozlohu 6,4 hektaru, kde je umístěno deset nádrží. „Sklad dosud sloužil především pro naše potřeby a obsluhu letišť. Nyní jsme zde otevřeli zcela nový výdejní terminál, prodej jsme zahájili 15. ledna 2017,“ doplňuje František Todt, provozní ředitel Čepra.

Impulsem pro zřízení nového terminálu na severní Moravě je stále větší zájem odběratelů o komplexní služby v prodeji a distribuci pohonných hmot. V Čepru například úspěšně funguje program Certifikovaný velkoobchod Čepro, který je postaven na systému kontroly kvality surovin. „Vytvořili jsme digitální stopu a digitální kontrolu mezi naším skladem a čerpací stanicí partnera. Do tohoto projektu se může přihlásit každý provozovatel nebo vlastník čerpací stanice. Když s námi uzavře smlouvu, tak my mu vytvoříme technologický passport jeho čerpací stanice a nabídneme mu režim bezpečného provozování z hlediska kvality a dalších služeb,“ vysvětluje Duspěva. Zákazník dostává také přístup k on-line kontrole materiálu od okamžiku objednání až po naplnění do jeho nádrží. Prostřednictvím GPS sledování vidí, jak k němu cisterna jede, zároveň sleduje všechny případné změny v objemu při transportu. „Kvalitou produktu i celého řetězce jsme si tak jistí, že v případě, že by měl náš zákazník problémy například s Českou obchodní inspekcí, tak na sebe přebíráme veškerá rizika,“ uzavírá Duspěva.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

22:03 Nalaďte se na adventní čas mezi traktory v Národním zemědělském muzeu v Čáslavi

Nalaďte se na adventní čas předvánočním programem pro celou rodinu. Muzeum zemědělské techniky v Čás…