Hlavní komunikační platformou je informační web (ZDE), kde zákazníci najdou všechny aktuální informace. Seznamy rušených i doporučených pošt v okolí, důležité termíny, adresy i otevírací dobu. A také odpovědi na nejčastější otázky.
Jak na výše uvedeném webu (ZDE), tak i na informačních letácích na rušených poštách najdou klienti informaci, odkdy se jejich zásilky v případě nezastižení adresáta budou ukládat na nové nástupnické pobočce, a také informaci, o kterou poštu se jedná.
U většiny rušených poboček se listovní zásilky ukládají na nástupnické pošty od 14. 6. a balíky od 23. 6. Všechny ostatní služby jsou k dispozici až do 30. 6., kdy se pobočky trvale uzavřou.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva