Neslyšící nebo jejich blízcí mohou nyní využít odkaz na webových stránkách ČPZP ZDE, kde je pro ně připravena možnost textového hovoru.
„Pro využití služby se otevře odkaz na informační centrum na našem webu, kde je modrá ikonka s označeným piktogramem ucha. Klient po jejím rozkliknutí pouze napíše své telefonní číslo a potvrdí tlačítkem Zavolejte mi. Po vyzvednutí hovoru vyčká na písemný pokyn, že může začít mluvit. Přepis řeči operátora pak klient sleduje po celou dobu hovoru v okně na webu,“ vysvětlila princip fungování služby tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
Touto nově zavedenou službou zpřístupnila ČPZP svou informační linku lidem nedoslýchavým, ohluchlým, cizím státním příslušníkům, tedy těm skupinám klientů, kterým psaný text při telefonické komunikaci usnadňuje porozumět řeči druhé strany hovoru. Služba funguje v době provozu Informačního centra ČPZP, což je od pondělí do čtvrtku v době od 7 do 17 hodin v pátek pak do 14 hodin. Službu zajišťuje pro ČPZP společnost Transkript online s.r.o.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna registruje téměř 1,3 milionu klientů. Třetí největší zdravotní pojišťovna v zemi má více než sto poboček po celé republice. Klientům spolu s dostupnou a kvalitní zdravotní péčí nabízí atraktivní příspěvky a programy plné výhod, slev a bonusů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva