Čeští lékaři svým pacientům odeslali již více než 2 miliony CGMesek

29.11.2016 17:21 | Zprávy

Moderní a bezpečnou komunikaci s pacienty přes CGMesky využívá už více než 700 zdravotnických zařízení v České republice. Prostřednictvím této služby od společnosti CompuGroup Medical Česká republika (CGM) poslali čeští lékaři svým pacientům více než 2 miliony zpráv. Zdravotnickým zařízením pomáhá především s organizací lékařských prohlídek, s upozorněním pacientů na blížící se termín prohlídky nebo s rozesílání oznámení o změnách ordinační doby či o dovolené lékaře.

Čeští lékaři svým pacientům odeslali již více než 2 miliony CGMesek
Foto: pixabay.com
Popisek: Zdravotnictví, ilustrační foto

Téměř každému se již někdy stalo, že zapomněl na smluvenou lékařskou prohlídku anebo přišel k lékaři ve chvíli, když měl zrovna dovolenou. Právě CGMsky znamenají řešení, jak tomuto přecházet. Služba pomáhá zdravotnickým zařízením především s organizací lékařských prohlídek tím, že své pacienty informují prostřednictvím SMS zpráv. Lékaři tyto zprávy jednoduše odesílají přímo z ambulantního informačního systému. Pacienti si zprávu přečtou na svém telefonu stejně jako jiné SMS a díky tomu se vyvarují například zbytečné cestě k lékaři, který je zrovna na dovolené.

Není to pouze SMS zpráva, ale celý balíček podpůrných funkcí. Jestliže lékař potřebuje řešit absence pacientů, připomínky k objednávkám či preventivní prohlídky nebo jenom upozornit pacienta, aby nezapomněl přijít na vyšetření na lačno, CGMesky mu poslouží jako efektivní způsob komunikace, “ uvádí Jan Hlaváček, General Manager HPS I, CGM Česká republika. CGMesky jsou velice oblíbenou formou komunikace, využívá je přes 700 zdravotnických zařízení po celé České republice. Ta od roku 2012 až doposud odeslala přes 2 miliony těchto zpráv více než půl milionu pacientů. „Tak vysoké číslo vnímáme jako velký úspěch.  Věříme, že počet odeslaných zpráv bude i nadále růst a pacientům budou tedy čím dál více nabízeny nadstandardní služby,“ dodává Jan Hlaváček.

CGMesky mohou přijímat všichni majitelé telefonů na libovolném mobilním čísle v České republice. „Zjistila jsem, že posílání SMS pacientům předem, je velice efektivní. Snížila jsem tímto počet „zapomenutých“ návštěv o celé dvě třetiny. Pacienti jsou za upomínky rádi a máme od nich opravdu dobré reference. Dokonce někteří sami přicházejí s nápady, jak službu dále rozvíjet,“ vysvětluje stomatoložka MUDr. Pavla Hrušková.

CGMesky představují jednoduchou, rychlou a bezpečnou formu komunikace s pacienty. V České republice využívají službu obecně zejména stomatologové, gynekologové, ale i velké kliniky s rozšířeným zaměřením. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Kampaň "snížili jsme deficit o 180 miliard"

Pane preiére, kde si mohu toto sdělení ověřit? Podle všeho je zavádějící a lživé (viz.: https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-fiala-se-chlubi-srazenim-deficitu-rozpoctu-k-nemuz-ale-zatim-nedoslo-40495940), pokud je to pravda a jste si toho vědom, pak cíleně dezinformujete. Ptám se tedy ještě jedno...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Sociální pracovnici hrozilo, že přijde o práci. Pomohli jsme jí

20:11 Ombudsman: Sociální pracovnici hrozilo, že přijde o práci. Pomohli jsme jí

Krajský úřad odmítl uznat odbornou způsobilost pracovnici v sociálních službách, ačkoli ji měla. Zam…