„Účast našich zahraničních zástupců na této akci zapadá do strategie agentury CzechTrade více oslovovat firmy v regionech. Využili jsme jejich přítomnosti na Mezinárodním strojírenském veletrhu a firmy z Moravskoslezského kraje tak získaly unikátní možnost poradit se např. s našimi pracovníky z Číny, Peru, Bulharska či Nigérie,“ říká generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Na akci bylo registrováno celkem 72 firem a největší zájem byl o konzultace se zahraničními zástupci z Německa, Rakouska a Bulharska. Z výsledků dotazníků, které účastníci setkání vyplnili, vyplynulo, že zástupci firem považovali akci za přínosnou.
Organizátorem akce byla Krajská hospodářská komora Moravskoslezského kraje – partner poradenské sítě na podporu podnikání Enterprise Europe Network, Sdružení pro rozvoj Moravskoslezského kraje a agentura CzechTrade. „Firmy byly velmi spokojené a doufáme, že budeme akce podobného typu pořádat pravidelně,“ dodává Natálie Šitavancová z Krajské hospodářské komory Moravskoslezského kraje.
O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva