Žádné územní pracoviště nebude optimalizací zrušeno ani přemístěno do jiného města, současná dostupnost poskytovaných služeb tak bude zachována a občané nebudou odkázáni na služby jiného územního pracoviště.
Tato změna nastane od ledna 2020 a je důležité, aby byli daňoví poplatníci informováni o tom, že se změní uložení jejich daňových spisů. K tomu Generální finanční ředitelství vydalo pokyn č. GFŘ-D-41
o umístění spisu nebo jeho příslušné části na finančních úřadech a na územních pracovištích finančních úřadů, který je přístupný na internetových stránkách Finanční správy. Spisy z 33 územních pracovišť budou přesunuty na jiná pracoviště v rámci stejného finančního úřadu a v uvedeném pokynu daňoví poplatníci zjistí, o která územní pracoviště se konkrétně jedná.
Optimalizovaná územní pracoviště budou občanům přístupná standardně v úřední dny, v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00 hodin, tedy minimálně dva dny v týdnu.
"V době zvýšeného náporu, například při výběru daňových přiznání, bude provozní doba úřadů rozšířena a pracoviště budou personálně posílena", řekla generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová
a avizovala tak připravenost Finanční správy pružně reagovat na zvýšený zájem občanů.
S převodem 33 územních pracovišť do optimalizovaného režimu Finanční správa dokončí standardizaci služeb poskytovaných občanům. Tato standarizace se totiž týká i 23 územních pracovišť, která byla do optimalizovaného režimu převedena již v roce 2016.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva