Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům

11.02.2013 17:40 | Zprávy

Společnost Hyundai v rámci své strategie být co nejblíže svým zákazníkům a nabídnout jim komfortní prostření pro nákup vozů Hyundai pracuje na změně prodejních míst dle nového vizuálního stylu.

Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům
Foto: red
Popisek: Hyundai

Tento styl odpovídá celosvětovému konceptu prodejních míst Hyundai a prvním autosalonem, který byl vybudován dle tohoto stylu je autosalon.

Hyundai – Fischer CZ v Českých Budějovicích. Jeho zástupci tak mohli jako první podepsat novou partnerskou smlouvu se společností Hyundai Motor Czech. Hyundai má v České republice v současné době již 56 autorizovaných prodejců a 70 prodejních míst. Svou prodejní síť hodlá Hyundai v ČR i nadále rozšiřovat a hledá nové obchodní partnery zejména v Praze, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Plzni nebo v Karlových Varech.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Budoucnost

Vážený pane Bartoši, dokázal jste nevídané a podle mě jste jeden z nejlepších politiků u nás. Zajímalo by mě, co máte v plánu dál? Funkci předsedy jste složil. Zůstanete ale i nadále v politice? A neuvažoval jste o kandidatuře na prezidenta?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

13:28 ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

Desítky miliard korun, které Skupina ČEZ v příštích letech investuje do modernizace energetiky v cel…