LEO Express startuje prodej na spoje v novém jízdním řádu

03.12.2012 18:06 | Zprávy

LEO Express zahajuje prodej jízdenek do svých spojů na období po 9. 12. 2012, kdy začíná platit nový jízdní řád 2012/2013.

LEO Express startuje prodej na spoje v novém jízdním řádu
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

LEO Express v něm rozšíří počet spojů – ze čtyř na osm denně na trase Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava-Bohumín. Jakmile budou připraveny další tři jednotky, počet spojů se rozšíří na celkových 16 denně. Dojezdové časy souprav LEO Express mezi Prahou a Ostravou se s novým jízdním řádem zkrátí na 3 hodiny a 6 minut.

V pondělí 3. 12. 2012 byl zahájen prodej jízdenek do spojů LEO Express na období po 9. 12. 2012. Jízdenky lze pořídit jednak prostřednictvím rezervačního systému na www.le.cz, tak na prodejních místech ve stanicích Praha hl. n., Pardubice hl. n., Olomouc hl. n., Ostrava-Svinov a Ostrava hl. n. V souvislosti s rozšířením svých služeb LEO Express prodloužil i otevírací doby těchto pokladen. (více o nových otevíracích dobách)

Díky ukončení pilotního provozu se od 9. 12. 2012 kromě zdvojnásobení počtu spojů změní také časy odjezdů a příjezdů spojů LEO Express. Dálkové rychlíkové spoje LE budou vyjíždět z Prahy v 6:29, 8:29, 14:09 a 18:29 a v opačném směru z Bohumína 4:22 (kromě neděle), 10:15, 14:15 a 18:15.

V novém jízdním řádu také spoje LE zrychlí. Z Prahy do Ostravy nebo v opačném směru se mohou cestující v soupravách LEO Express dopravit již za 3 hodiny a 6 minut. Všechny spoje LEO Express jsou povinně místenkové.

V současnosti provoz s cestujícími zajišťují dvě vlakové soupravy. LEO Express v následujících týdnech dokončí přípravu zbylých tří souprav na provoz s cestujícími, což umožní další posílení počtu spojů.

„Všech pět souprav LEO Express má za sebou všechny potřebné zkoušky a vozidla jsou schválena pro provoz na železniční síti v České republice. Tři soupravy, které jsme v minulých dnech převzali od výrobce Stadler, ale ještě nejsou stoprocentně připraveny na provoz s cestujícími. Objevili jsme na nich drobné technické problémy, které mají přímý vliv na námi požadovanou kvalitu poskytovaných služeb. Je potřeba například změnit nastavení funkce topení a klimatizace, vylepšit funkci WiFi nebo dořešit drobné problémy s funkcí dveří. Protože chceme být na provoz s cestujícími nachystáni co nejdůkladněji a poskytnout jim plný komfort, rozhodli jsme se rozšíření našeho provozu rozložit do více fází. Po 9. prosinci budou tedy dvě naše soupravy zajišťovat osm spojů denně. Jakmile ověříme v provozu další soupravy, budeme je okamžitě nasazovat do provozu a přidávat další spoje. Předpokládáme, že všech 16 spojů každý den cestujícím nabídneme do konce roku“, vysvětluje Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express.

„Náš dosavadní pilotní provoz plní svůj účel. Toto období až do 9. prosince nám slouží právě k tomu, abychom postupně doladili naše služby. Pracovníci LEO Express spolu s experty našich zahraničních dodavatelů tvrdě pracují a dělají vše pro to, abychom mohli cestujícím ve všech spojích podle nového jízdního řádu poskytnout co nejlepší servis“, říká Leoš Novotný, zakladatel a generální ředitel LEO Express. „Rád bych také pochválil naše palubní posádky, které se opravdu velmi snaží a cestující to oceňují – podle našeho průzkumu více než 80 % cestujících ohodnotilo péči palubního personálu na jedničku.

Samozřejmě ne vše je při našem rozjezdu perfektní. Proto budeme rádi, když nám veřejnost bude i nadále zasílat své podněty a náměty, my se je budeme snažit co nejvíce zohlednit,“ dodává Leoš Novotný.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: LEO Express

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Šumavské lesy jsou pestřejší - přibývá stromů velkých dimenzí

7:31 NP Šumava: Šumavské lesy jsou pestřejší - přibývá stromů velkých dimenzí

Šumavské lesy se mění. Díky bezzásahovosti, ale i jedinečnému přístupu k péči o lesy, prospívají. Zv…