„Noční práce na D1 probíhala ze soboty na neděli právě kvůli nejnižšímu provozu. Řidičům děkujeme za trpělivost při objíždění tohoto úseku, pracovníkům pak patří dík, že všechno stihli podle plánu a dálnice je bez větších komplikací průjezdná,“ říká ministr dopravy Karel Havlíček.
V nočních hodinách mohou letos dělníci při dodržení všech hygienických norem a hlukových limitů kromě bourání také například montovat nosníky a pokládat cementobetonový kryt vozovky.
„Od letošní stavební sezóny očekáváme zásadní krok k ukončení modernizace D1 v roce 2021. Celkem se bude letos pracovat až na 71 kilometrech dálnice mezi Mirošovicemi a Kývalkou, tedy na všech 7 zbývajících modernizovaných úsecích,“ dodává ministr Havlíček.
Letos ŘSD otevře dalších 37 km nové D1, celkem tak už bude hotovo 127 kilometrů, což je skoro 80 procent D1 mezi Prahou a Brnem. Zbývat bude posledních 34 km v příštím roce. Nejviditelnější práce na modernizaci se podle dosavadních předpokladů rozjedou během víkendu 6. – 8. března, konkrétně úseky u Mirošovic a u Velkého Meziříčí.
Informace o modernizaci D1 najdete ZDE nebo na novém Facebookovém profilu ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva