Češi mají k motocyklům pozitivní vztah, svědčí o tom i znalost jejich značek. Brand Harley-Davidson si přitom dokázala spontánně vybavit téměř třetina všech dotazovaných. „Značka má v naší republice dlouholetou tradici, vždyť český Harley-Davidson Club Praha je nejstarším existujícím H-D klubem na světě a funguje nepřetržitě již od roku 1928,“ vysvětluje pozitivní vztah Vavřina s tím, že podpořenou znalost značky má pak nejvyšší ze všech brandů a zná ji téměř každý.
Známá značka motocyklů představuje pro Čechy především symbol životního stylu, svobody a individuality. Veškeré asociace, které si Češi s Harley-Davidson spojují, jsou kladné. Klíčovými přednostmi je podle dotazovaných design, kvalita, spolehlivost a tradice. „Objevovaly se ale také aspekty jako originalita, svoboda, relax, nebo legendárnost,“ vysvětluje organizátor 115. výročí Harley-Davidson v Praze. Z výzkumu také vyplynulo, že Češi značku H-D jako jedinou spojují s vůdčími respektovanými osobnostmi, které si užívají života.
Ze všech respondentů měla už více jak čtvrtina možnost si Harley-Davidson vyzkoušet na vlastní kůži. „Velice nás potěšilo, že pro šestinu dotázaných by koupě našeho stroje znamenala splnění životního snu,“ raduje se Vavřina a dodává, že bez ohledu na finance a horizont nákupu by koupi tohoto motocyklu zvažovalo téměř 60 % respondentů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva