Původní výběrové řízení bylo v červenci definitivně zrušeno Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. Ředitelství silnic a dálnic rozhodnutí Úřadu respektuje, nicméně s ním nesouhlasí a bude proti němu podávat žalobu k soudu.
Aby ovšem nedošlo k výraznějšímu časovému skluzu výstavby tohoto velmi důležitého úseku dálnice D35, připravilo ŘSD prakticky okamžitě novou veřejnou soutěž. Zadávací řízení bylo zahájeno 20. srpna odesláním oznámení o zahájení veřejné zakázky do Věstníku veřejných zakázek a Úředního věstníku EU. Otevírání nabídek lze očekávat 29. 10. Všechny zákonem předepsané kroky tendru chce ŘSD ČR projít tak, aby stavbu bylo možno začít realizovat hned se začátkem stavební sezóny 2019.
„Ředitelství silnic a dálnic v mezičase mimo jiné dokončí záchranný archeologický výzkum, což umožní zkrátit původní lhůty výstavby o 12 měsíců oproti zrušené soutěži a tím minimalizovat časové ztráty, abychom mohli úsek mezi Opatovicemi nad Labem a Časy zprovoznit současně se sousedním úsekem Časy – Ostrov, což by znamenalo dohromady více než 27 kilometrů“, konstatoval k novému výběrovému řízení generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
D35 Opatovice nad Labem - Časy - hlavní trasa:
délka: 12 610 m
kategorie: R 25,5/120
plocha vozovek: 245 211 m2
počet stavebních objektů: 259
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva