Ředitelství silnic a dálnic zahájilo na dálnici D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou modernizaci jízdního pásu ve směru na Prahu

13.07.2016 11:20 | Zprávy

Ředitelství silnic a dálnic dokončilo na dálnici D1 modernizaci jízdního pásu mezi Ostrovačicemi a Kývalkou ve směru na Brno a v úterý 12. července zahájilo modernizaci jízdního pásu ve směru na Prahu.

Ředitelství silnic a dálnic zahájilo na dálnici D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou modernizaci jízdního pásu ve směru na Prahu
Foto: Metrostav
Popisek: Probíhající etapa rekonstrukce dálnice D1

Vedení dopravy:

od 12. 7. 2016, 12:00 do 13. 7. 2016, 15:00 hod. (výstavba dopravního značení)

Ve směru na Prahu je v km cca 182,235 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice, a takto pokračuje do km cca 177,930, odkud je dále vedena bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž je umožněn nájezd a výjezd v přilehlých křižovatkách.

Ve směru na Brno je v km cca 177,930 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice, a takto pokračuje do km cca 182,235, odkud je dále vedena bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž je umožněn nájezd a výjezd v přilehlých křižovatkách.

od 13. 7. 2016, 15:00 do 13. 7. 2016, 18:00 hod. (výstavba dopravního značení)

Ve směru na Prahu je v km cca 182,285 doprava uzavřena pravý jízdní pruh a doprava je svedena do levého jízdního pruhu. Přejezdem SDP v km 182,085 – 182,185 je doprava převedena do protisměrného pásu dálnice, ze kterého je přejezdem SDP v km 178,112 – 178,247 převedena zpět do levého pásu dálnice, odkud je dále vedena bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž je umožněn nájezd a výjezd v přilehlých křižovatkách. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m.

Ve směru na Brno je v km cca 177,845 doprava svedena ve dvou zúžených pomocných pruzích do oblasti pravého jízdního pruhu a zpevněné krajnice, a takto pokračuje do km cca 182,235, odkud je vedena bez přechodného dopravního omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h.

od 13. 7. 2016, 18:00 hod. do 23. 10. 2016. (modernizace levého jízdního pásu)

Ve směru na Prahu je doprava svedena ve dvou zúžených pomocných pruzích přejezdem SDP v km cca 182,185 – 182,085 do protisměrného pásu dálnice, ze kterého je přejezdem SDP v km 178,112 – 178,247 převedena zpět do levého pásu dálnice, odkud je dále vedena bez přechodného dopravního omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h.

Ve směru na Brno je v km cca 177,845 doprava svedena ve dvou zúžených pomocných pruzích do oblasti pravého jízdního pruhu a zpevněné krajnice, a takto pokračuje do km cca 182,235, odkud je vedena bez přechodného dopravního omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejich okamžitá šířka přesahuje 2,2 m. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h.

Ve směru na Prahu je dále uzavřena

nájezdová větev levé poloviny MÚK Kývalka (EXIT 182), za níž je pro relaci Popůvky (II/602) → Praha (D1) vedena objízdná trasa dále po silnici č. I/23 ke křižovatce se silnicí č. II/602, po které je doprava vedena k MÚK Ostrovačice (EXIT 178), odkud je umožněn nájezd na dálnici D1 ve směru Praha;

výjezdová větev levé poloviny MÚK Ostrovačice (EXIT 178), za níž je pro relaci Brno (D1) → Ostrovačice (II/386) vedena objízdná trasa výjezdovou větví v MÚK Kývalka (EXIT 182), dále po silnici č. I/23 ke křižovatce se silnicí č. II/602, po které je doprava vedena dle přechodné a místní úpravy provozu do cílové destinace.

Data o stavbě

Hlavní trasa:

délka: 3490 m (km 178,500–181,990)

kategorie: D 28/120

plocha vozovek: 97 720 m2

počet stavebních objektů: 33

objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR

projektant: Obermeyer Helika a. s.

zhotovitel: Skanska, a. s.

cena: 452 229 tis. Kč bez DPH

Ředitelství silnic a dálnic se omlouvá řidičům za způsobené dopravní komplikace během této opravy

Aktuální informace k dopravním omezením jsou dostupné na http://www.dopravniinfo.cz/.

 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas chystá Tisíc hlasů adventu, největší sborový koncert Roku české hudby

19:15 Český rozhlas chystá Tisíc hlasů adventu, největší sborový koncert Roku české hudby

Dne 22. prosince 2024 se na podiu Smetanovy síně Obecního domu sejde přes tisíc hudebníků a velkolep…