Díky svému řešení budou trolejbusy Škoda 27 Tr moci jezdit i na trasách, kde není trolejové vedení – jsou totiž vybaveny bateriemi, takže jsou schopny jezdit až pět kilometrů v režimu elektrobusu. „Tohle řešení je u dopravních podniků stále oblíbenější. Díky bateriovému pohonu může snadno dopravce trolejbusem obsloužit trasy mimo tradiční linky,“ sděluje obchodní manažer Škoda Electric Radek Kapr.
Trolejbusy pro Ústí nad Labem mají komfortní výbavu – cestující i řidiči například ocení klimatizaci. Vozy disponují kamerovým systémem, který sleduje dění uvnitř i vně trolejbusu, USB nabíječkami, nebo třeba systémem kneeling, kdy se v zastávce trolejbus nakloní k hraně nástupiště či chodníku a tím usnadní nástup a výstup cestujících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva