Společnost L´Oréal postoupila na 4. místo v žebříčku „Nejatraktivnějších zaměstnavatelů v ČR“

03.06.2016 19:05 | Zprávy

Kromě jiných pracovních příležitostí pro studenty nabízí společnost L´Oréal placené stáže, z nichž dlouhodobě více než 20 % absolventů dostává ve firmě příležitost pracovat na plný pracovní úvazek.

Společnost L´Oréal postoupila na 4. místo v žebříčku „Nejatraktivnějších zaměstnavatelů v ČR“
Foto: L´Oréal
Popisek: Účastníci a porota L´Oréal Brandstorm

Podle letošních výsledků průzkumu Universum Talent Survey se společnost L´Oreál posunula v žebříčku Czech Republic´s The Most Attractive Employers (Nejatraktivnější zaměstnavatel České republiky) z loňského 8. místa na vynikající 4. pozici. Dokazuje tak, že je pro studenty tuzemských vysokých škol čím dál žádanějším budoucím zaměstnavatelem.

Světový lídr v oblasti kosmetiky, společnost L´Oréal, se stává pro studenty stále zajímavější možností při výběru budoucího povolání. Potvrdily to nedávné výsledky průzkumu Universum Talent Survey, kariérního nástroje, jež zkoumá názory, preference a očekávání u více než 14,5 tisíce studentů a čerstvých absolventů vysokých škol a 4 tisíců profesionálů na HR problematiku. Svou atraktivitu potvrzuje ovšem i díky interním statistikám, jež vykazují nárůst v počtu studentů na stážích.

Tuzemská pobočka francouzské firmy L´Oréal nabízí v současnosti pro studenty posledních ročníků bakalářských studií nebo studenty inženýrských a magisterských oborů stáže na 6,5 měsíce zejména pro oddělení marketingu, obchodu a kontrolingu. Stáže jsou placené a je možné je v případě spokojenosti nadřízených pracovníků společnosti L´Oréal až dvakrát prodloužit.

„V letošním roce už u nás absolvuje stáž celkem 34 studentů, z nichž hned 7 obohatilo naše řady a nyní zde pracují na plný pracovní úvazek,“ říká Andrew Krenek, HR Director pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko společnosti L´Oréal.

Absolventi patří v mnoha zemích do rizikových skupin, které se díky nedostatku praxe a zkušeností obtížněji uplatňují na trhu práce. Společnost L´Oréal proto aktivně hledá mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí jejího týmu.

„Obecně naším cílem, a to na lokální i globální úrovni je, abychom talentované studenty a perspektivní mladé lidi oslovovali již při studiu a motivovali je u nás zůstat i po dokončení studií,“ dodává A. Krenek. „Proto pro studenty pořádáme např. marketingovou soutěž Brandstorm. Velký potenciál ovšem vidíme zejména i v řadě stáží, při nichž si vytipováváme vhodné kandidáty na nejrůznější pozice ve firmě a těm nejlepším pak nabízíme možnost v naší společnosti pracovat i dále. Dlouhodobě u nás zůstává zhruba 20 % všech stážistů a já věřím, že do budoucna budeme mladé talenty svými programy přitahovat ještě více a toto procento ještě navýšíme,“ dodává A. Krenek.

L´Oréal Brandstorm je program vytvořený na míru mladým a talentovaným studentům, kterým pomáhá dosáhnout lepšího uplatnění na trhu práce. Ve Francii vznikl již v roce 1992 a u nás letos slaví své již 10. výročí. Marketingové soutěže Brandstorm se každý rok účastní několik desítek studentů a čerstvých absolventů, kteří tak získají cenné pracovní zkušenosti opravdu z první ruky. Důkazem úspěšnosti tohoto programu, včetně České republiky, je dnes celá řada zaměstnanců, kteří svou kariéru ve společnosti L´Oréal začali právě díky Brandstorm.

V letošním roce byl Brandstorm zaměřen na přípravu digitální strategie pro značku La Roche-Posay. Do lokálního česko-slovensko-maďarského kola se v roce 2016 přihlásilo celkem 45 týmů ze 7 vysokých škol, které usilovaly o možnost utkat se s kolegy z celého světa na světovém finále v Paříži. Letošním lokálním vítězem se stal tým s názvem „BrightLine Solutions“.

L´Oréal Brandstorm za 24 let své existence přilákal již více než 80 000 účastníků z celkem 45 zemí, jen v loňském roce činil celkový počet registrovaných 13 000. Česká republika je součástí projektu od roku 2007.

Společnost L´Oréal má v České republice v současnosti cca 350 zaměstnanců, z toho zhruba 45 pracuje na částečný úvazek. Na tuzemském trhu je firma jedničkou v oblasti kosmetiky a její portfolio čítá 25 značek z celkových 32, které jsou pro zákazníky k dostání.

V příštích letech firma plánuje další nábor zaměstnanců v souvislosti s vývojem komunikace v online prostředí a digitalizaci trhu jako takového.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Proč jste si vybral za terč zrovna Feriho?

Já ho nehájím, dostal, co si zasloužil, ale ukažte mi stranu, která ve svých řadách neměla někoho, kdo byl čelil trestnímu stíhání nebo nebyl odsouzen? Je to přeci i případ ANO, kde dokonce v čele stál trestně stíhaný člověk a nikomu to nevadilo. Navážet se pak do jiných mi přijde z vaší strany dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pobočky Czech POINT budou součástí Týdne pro Digitální Česko

22:03 Česká pošta: Pobočky Czech POINT budou součástí Týdne pro Digitální Česko

Do Týdne pro Digitální Česko, který začne již 18. listopadu, se zapojí pobočky Czech POINT na České …