Soutěž je vyhlášená jako anonymní, jednofázová a otevřená. Architektonické a technické řešení terminálu musí zohlednit očekávané kapacity železniční dopravy, ale současně se bude klást důraz na střídmost, přiměřenost a ekonomickou efektivitu. Území a stavby se budou řešit ve dvou částech – projektové a ideové.
„Při hodnocení bude zásadní, jak si zpracovatel poradí s požadavkem na minimalistickou podobu terminálu, jeho citlivé zakomponování do okolní krajiny a optimální řešení dopravní obslužnosti," říká ředitel Stavební správy vysokorychlostních tratí Správy železnic Jakub Bazgier.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva