Češi stále více hledají způsob, jak ušetřit čas a peníze při nakupování. Platí to pro oblečení, spotřební zboží, ale i potraviny. Podle statistik obchodního řetězce Tesco strávíme nakupováním většího nákupu v průměru 70 minut týdně. Není pochyb, že právě tento čas bychom mohli věnovat jiným aktivitám nebo rodině a svým blízkým. Tesco možnost on-line nákupu z pohodlí našich domovů nabízí už 4 roky. Nedávno nabídku rozšířilo o možnost Klikni & vyzvedni, jež umožňuje nakoupit potraviny on-line a vyzvednout si je po cestě z práce, či jinam. Nově službu nabídne od 6. dubna i pro Brno a jeho okolí.
Průměrný nákup potravin on-line
Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.
Tesco on-line již v 7 krajích a 12 městech
Dovážková služba Tesco je po 4 letech od spuštění aktuálně dostupná čtyřem milionům Čechů v celkem sedmi krajích a 12 městech. Od 6. dubna nabídne zákazníkům i možnost nakoupit on-line a vyzvednout si svůj nákup na prodejně v Králově Poli. Jde již o v pořadí 3. lokalitu, kde po Praze Letňanech a Mladé Boleslavi, Tesco variantu Klikni & vyzvedni nabídne.
Výhody Klikni & vyzvedni
Služba je ideální pro ty, kteří si nemohou naplánovat přesný čas doručení domů nebo nechtějí trávit čas výběrem zboží na obchodě. Pomocí služby Tesco Klikni & vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas na prodejně v rozmezí dvou hodin. Po tuto dobu je zboží rezervováno a uskladněno v lednici, mrazáku či prostorách k tomu určených k zachování teplotního řetězce a uchování co nejvyšší kvality všech položek nákupu.
Po rezervaci času a celkovém potvrzení objednávky on-line už stačí jen v ten správný čas zboží vyzvednout. Veškeré potraviny a zboží bude zabaleno a připraveno v taškách. U vybrané prodejny si může zákazník zajet autem k výdejnímu místu, kde mu budou tašky se zbožím rovnou naloženy. To velmi oceňují rodiny s dětmi, které si nakoupí zboží pomocí internetu a pak už jej jen v klidu cestou z práce nebo ze školy vyzvednou. Při předání je vždy nutné prokázat se průkazem totožnosti, případně kopií potvrzovacího e-mailu s číslem objednávky v případě, že nakup vyzvedává jiná osoba, než která jej objednávala.
Dostanete jen to nejlepší
Zaměstnanci služby „Klikni & vyzvedni” jsou speciálně vyškoleni tak, aby fungovali jako oči a ruce zákazníka. Vybírají to nejlepší a nejkvalitnější zboží, stejně jakoby nakupovali sami pro sebe. Je tak zcela vyloučeno, že by se k zákazníkovi dostalo něco např. s prošlou dobou trvanlivosti, či jinak nevyhovující. A pokud zákazník i přesto není se zbožím spokojen, nabídnou mu pracovníci prodejny náhradní zboží, případně mu nebude účtováno vůbec.
Placení on-line nebo na místě
Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou na místě po převzetí zboží. Za službu Tesco Klikni & vyzvedni zákazníci zaplatí 39 Kč. Tato částka je jednotná a není závislá na čase a místě vyzvednutí. V případě, kdy nebude k dispozici zboží, které si zákazník objedná, nabídnou pracovníci prodejny náhradní výrobky, které budou připraveny v modrých taškách.
Díky službám, které společnost Tesco nabízí svým zákazníkům, lze mnohem více trávit čas se svými blízkými nebo se věnovat volnočasovým aktivitám, což je v dnešním rychlém světě velmi vyhledáváno.
O společnosti Tesco Stores ČR
• Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 7 obchodních center.
• V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
• Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku, Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
• V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
• Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
• Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
• V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
• V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
• V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva