Vyplývá to z výzkumu české společnosti Brand Embassy, která zjišťovala, jak se firmy staví k zákaznické péči na sociálních sítích. V celkovém hodnocení všech firem obsadila LG druhé místo za společností T-Mobile.
Výsledky průzkumu společnosti Brand Embassy ukazují, že LG patří v oblasti sociálních sítí ke špičce. Ve srovnání s ostatními výrobci elektroniky (ve výzkumu figurovaly Nokia, Samsung, Sencor a Sony) vyšla LG jako absolutní vítěz. Průměrná doba její reakce na Facebooku je 24 minut a 30 vteřin.
V porovnání s jedním z konkurentů je to až třikrát rychleji (průměrný čas konkurence je 1 hodina a 11,5 minuty). V celkovém hodnocení firem obsadila LG druhé místo, rychlejší podporu na Facebooku má jen T-Mobile.
„Uvědomujeme si, že komunikace na Facebooku je pro naše zákazníky velmi důležitá a podstatně jednodušší než nějaký online formulář,“ říká Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics. „V letošním roce jsme se snažili fungování naší facebookové stránky podstatně vylepšit, takže jsme rádi, že to zákazníci a uživatelé facebooku tímto způsobem ocenili.“
O Brand Embassy
Brand Embassy je společnost, která pomáhá firmám a značkám vyhodnotit, jak se starají o své zákazníky. Sleduje tisíce diskuzí včetně dvou největších sociálních sítí Facebook a Twitter. Na nich vyhledává nespokojené zákazníky, jimž poté mohou pracovníci firem pomoci. Služby Brand Embassy využívají například Telefonica O2, Diageo nebo Johnson&Johnson.
O LG Electronics CZ
Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než 50letou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie. Česká pobočka LG Electronics byla založena v roce 2003, o dva roky později přibyla kancelář v Bratislavě.
Zaměstnává více než 120 zaměstnanců, přičemž roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun. Ve skupině LG pracuje více než 84 tisíc lidí, ve 112 provozech, v 81 dceřiných společnostech na celém světě. Produkty společnosti LG zaručují vysokou kvalitu, inovativnost a osobitost. V roce 2011 získala společnost LG ocenění asociace EISA za „Nejlepší řešení 3D domácího kina“ a „Nejlepší přehrávač kombinovaný se systémem prostorového zvuku“. LG se pravidelně účastní soutěží Red Dot Design Award, iF Design Award a Industrial Design Excellence Award (IDEA). V letošním roce se společnost LG Electronics CZ stala v České republice generálním partnerem Digital 3D filmu Avengers.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva