„Zatím to stíhám. Je pravda, že ten první týden byl trošku náročnější. Zasedal jak Senát, tak Poslanecká sněmovna, a měl jsem body v obou komorách,“ podotkl k souběhu dvou rezortů Havlíček, jenž o sobě tvrdí, že pracuje 16 hodin denně. „Pracoval jsem takhle i v minulosti, začínal jsem jako živnostník. A člověk tím podnikáním žil, bral to jako svoji součást. Když něco dělám, snažím se to dělat maximálně zodpovědně,“ dodal. Zda to voliči ocení, říká, že „jak kdo“. „Někdo to ocení, jiný říká, že to není normální. Není ale podstatné, jak dlouho člověk pracuje, ale jaké má výsledky,“ zmínil Havlíček, jenž se domnívá, že když člověk něco dělá, měl by to dělat na plný plyn.
Dvojkolejnost se však nelíbí komunistům ani sociální demokracii. „To musíme brát jako nadsázku. Je to politika, a když člověk má možnost se k tomu vyjádřit, něco kritizovat, udělá to. A já všem říkám, ať to hodnotí podle výsledků,“ sdělil. Na dopravě mu, podle jeho slov, pomáhá premiér Andrej Babiš (ANO).
„Pan premiér má manažerský přístup nejen vůči mně, ale i vůči ostatním ministrům. Dá ministrovi dvorek, daří-li se vám, tak vám jej zvětšuje, když se nedaří, tak jej zmenšuje. Co se týče resortu dopravy, sleduje jej poměrně detailně, protože doprava se týká velkého množství obyvatel. Chce být v centru dění, chce vědět, jaké se dělají obchvaty, chce vědět, jaké problémy tam jsou. Premiér je člověk investičně budovatelsky laděný,“ sdělil Havlíček, jenž vnímá, že na resortech by měli být především odborníci. Nevnímá tak jako handicap skutečnost, že nemá „volební“ minulost a není tak typickým politikem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef