,,To zkoušejte na dvacetiletý parchanty.” Česká spořitelna neuvidí ráda

03.04.2024 11:12 | Monitoring

Systém internetového bankovnictví George, který provozuje Česká spořitelna, rozzlobil jednu z klientek banky. Ve vzkazu klientské podpoře, který banka neuvidí ráda a který se začal šířit po internetu, si stěžovala, že se do systému nemůže dostat. Rozhořčilo ji i to, že jí bankovní komunikace oslovuje ,,Lenko". ,,Ty vaše korporátní newspeaky si zkoušejte na dvacetiletý parchanty," napsala spořitelně, jejíž představitelé v poslední době vstupují do politické a společenské diskuse.

,,To zkoušejte na dvacetiletý parchanty.” Česká spořitelna neuvidí ráda
Foto: Hans Štembera
Popisek: Bankomat, ilustrační foto

„Kurva, se mi nejde dostat do George, mám nový telefon a neumím s těma zasranýma QR kódama. Táhnou mi pátý gumy a vím píču o těch vašich technologiích. Laskavě se mi ozvěte, nebo si vyberu všechny prachy a radši si je šoupnu do matrace. A opovažte se mě oslovit jako minule - dobrý den, Lenko. Jsem paní Kugler a ty vaše korporátní newspeaky si zkoušejte na dvacetiletý parchanty," napsala v komunikaci 

Česká spořitelna čelila hněvu veřejnosti i před nedávnem - kvůli poplatku za výběr z bankomatu zahraniční kartou. Ten nasadila ve výši 169 korun za jednu transakci. A internetem koluje účtenka z bankomatu, kde výběr 200 korun skutečně stál 369 korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Vanda Efnerová

doc. Břetislav Rychlík byl položen dotaz

Proč hlavně zástupci této vlády pořád mluví o vážnosti mezinárodní situace?

Není podle vás snad NATO zárukou nejen naší bezpečnosti? Nebo je tu podle vás i přesto válka na spadnutí? A druhá věc, o jaké společné obraně Evropy to mluvíte. Ono něco takového existuje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 16


Osobnost měsíce

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

Hádám, že klienta by neměl peněžní ústav oslovovat tak vlezle a vtíravě .... Lenko ! ..................., Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré DiskuseVierka , 03.04.2024 16:13:38
Klient má zůstat .... pan, nebo paní ! Slušné oslovení jak pro mladé klienty i ty dříve narozené.

|  8 |  0

Další články z rubriky

Klaus: Jsem zcela proti válečné propagandě a proti zesměšňování míru

16:35 Klaus: Jsem zcela proti válečné propagandě a proti zesměšňování míru

„Naprosto nesouhlasím se současnou propagandou války a zesměšňování míru, jakožto i s prosazováním h…