Podle něj není sporu, že mediálně Babiš Čapí hnízdo ukázkově projel. Strategií Babišových píáristů tak teď musí být škodu způsobenou Čapím hnízdem ohraničit, nezpochybňovat už věcnou podstatu, ale relativizovat ji porovnáváním s jinými skutečnými nebo smyšlenými aférami, a vytvářet zdání, že pokud na něj nic horšího matrix nebyl schopen najít, normální člověk uzná, že Babiš není tak strašný. „Za Čapím hnízdem se mediální a PR divize Agrofertu budou snažit udělat tečku,“ myslí si Kaiser.
Celý text je ZDE.
Podle něj je toho kolem Babiše ve skutečnosti tolik, že aby rozruch kolem Čapího hnízda dával smysl, musejí se otevřít případy ovládnutí některých firem jako Lovochemie nebo Kostelecké uzeniny apod. Babiš prý vyhrává na veřejnosti tak dlouho, dokud se na ni nedostane jeho reálný obraz. Tedy obraz predátora, který pohrdá slabšími lidmi a podle toho s nimi jedná.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam